Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko teillä joitain kummallisia taitoja?

Vierailija
21.01.2010 |

Mulla on siis tällainen tosi jännä taito, että kun kaadan mehua tai maitoa kattilaan lämmittääkseni sitä, niin aina kaadan just sen verran, että muki tulee piripintaan täyteen, muttei yhtään yli tai alle. Siinä kaatovaiheessa en edes ajattele koko asiaa, vaan ihan käsivaralla vetäisen. Mitään muita taitoja mulla ei sit olekaan... :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja perse tosin tekee tiukkaa, mutta kyllä nekin menee :D Oli opiskeluaikoina aika hittitemppu bileissä :)

Vierailija
2/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavuteltavan henkarin vaiko puisen?

Kutonen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja perse tosin tekee tiukkaa, mutta kyllä nekin menee :D Oli opiskeluaikoina aika hittitemppu bileissä :)

Tää on hauska. :D

Vierailija
4/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taida olla mitään erityistaitoja.

Vierailija
5/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tuo, että pystyn kirjoittamaan erilaisilla käsialoilla kauniisti.

En tiedä onko tämä taito, mutta osaan näyttää pottuvarpailla "peukaloa" jos ymmärrätte :D

Taitan muut varpaat taakse ja pottuvarpaat jää pystyyn..

Pystyn myös vedessä sukeltamaan pitkiä matkoja ja pidättämään hengitystä aika kauan.

Pikkuhiljaa päästämällä ilmaa ulos suusta ja sitten kun alkaa tekemään tiukkaa niin kierrätän keuhkoissa olevaa ilmaa suusta mahaan ja takaisin niin periaatteessa pidätän hengitystä mutta hengitän samaa ilmaa ees ja taas ja pystyn näin olemaan veden alla himo kauan.

Joku oli vielä mutta nyt en muista kun karkasi ajatus.. kerron jos tulee mieleen

Vierailija
6/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä, mutta kun rupean lukemaan kirjaa, silmät menevät automaattisesti aina oikealle riville siihen mihin jäin viimeksi. Sitten joskus en enää edes muista mitä tuli luettua viimeksi, joten palaan sivulla ylöspäin ja tarkistan että olenko tosiaan jäänyt tuohon ja kyllä.

Vierailija
7/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärilleni kerääntyy aina joukko ihmettelemään ja osallistumaan, sekä bileissä että baarissa.

Vierailija
8/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko sanoa taidoksi..lähinnä enne näky.

Kaverin kanssa 9 luokalla olimme viettämässä iltaa ja hän katosi (discossa)

Näin ihme näyn missä hän on ja juoksin tuon kilometrin matkan eräälle laivalaiturille missä kaverini oli hyppäämässä veteen.

Ehdin kiskaista pois. Pelottavaa mutta totta.

Olen tästä lähin ollut hänen suojelusenkeli.

Vierailija
9/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puiset on yleensä pienempiä :) Enkä taivuttele metallistakaan soikeaksi ;)

tavuteltavan henkarin vaiko puisen?

Kutonen?

Vierailija
10/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä korviani, ilman että muu liikkuu.. Minulla on myös todella kaunis käsiala =)

Vierailija
11/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osannut kirjoittaa kuulemani sävelmän nuotilleen oikein nuottiviivastolle. Pitkään aikaan en ole kokeillut tätä, mutta teininä ainakin onnistui.

Mulla on ylitaipuisat kyynärpäät, osaan taivuttaa kädet kyynärpäistä "sijoiltaan", mikä on tosi häijyn näköistä: se kyynärpään sisäpuoli osoittaa suoraan eteenpäin samaan suuntaan kuin sormetkin.

Osaan heiluttaa korvia ja nenää ilman että muut osat kasvoista liikkuu.

Arvaan tosi useasti jo alkumetreillä jonkun tv-sarjan tai leffan juonenkäänteet.

Vierailija
12/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan taivutettua jalat sillai polvien kohdalta että polvitaipeet on kantapäiden puolella, eli polvet tavallaan sisässä.. :D En osaa paremmin selittää.

Sit saan sormeni taipumaan ekoista nivelistä.. :D

Vierailija
13/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäni "suoristan mutkat" ja käytän erästä tuttua, 300m mittaista tienpätkää mittana. Lähes joka kerta osun oikeaan.

Vierailija
14/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Saan taivuteltua raajoja ja sormia ties mihin asentoon tahansa (=mulla on yliliikkuvat nivelet).

-Osaan toistaa laulun nuotilleen, kun olen sen kerran kuullut.

-Osaan kääntää silmät ympäri.

Vierailija
15/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näen enneunia, jotka toteutuvat.

-Tiedän naisen raskauden, ennen kuin hän edes itsekkään sitä tietää ja/tai on kertonut asiasta muille.

Vierailija
16/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...elätän myös itseni muusikkona.

Vierailija
17/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityylisillä käsialoilla. Mitään hyötyähän tästä ei tietenkään ole :-)

Vierailija
18/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirien ja kissojen kanssa :-)

Vierailija
19/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein jo pariskunnan ekan kerran nähdessäni.

Tähän mennessä en ole ollut väärässä kuin kerran ja se oli tietty omalla kohdalla...

Vierailija
20/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin poimin tavaroita lattialta varpaillani. Oli sitten sukat jalassa tai ei. Ei tarvitse kumarrella jokaista pikkutavaraa noukkimaan. Joskus showmielessä olen mm. ottanut tulitikun tikkuaskista ja sytyttänyt sen vain varpaita käyttäen yms. temppuja.