Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtoileeko limatulppa??

Vierailija
21.01.2010 |

Olisin halukas tietämään miten limatulppa irtoilee (kokonaan vai pikkuhiljaa) ja minkä väristä se on??

Itsellä siis joudun käyttämään sidettä runsaan valkovuodon takia, mutta nyt olen huomannut että valkovuodon seassa tässä siteessä ollut sellaista vihertävää limaa pieniä määriä tosin..

Että voiko limatulppa irtoilla tälleen pikkuhiljaa vai onko tuo ees sitä :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsivettä en usko sen olevan kun tuo oli kuitenkin limaista ja siis sellaista (vihreän rään näköistä) yök.. ja ihan vähän. Nyt ei ole näkynyt mitään, mutta kun itsellä kuitenkin menossa jo 37 viikko niin voisiko se olla sitä limatulppaa..

Tulehdukseen en usko, koska ei se haissu mitenkään pahalle ja olen vasta ottanut emätintabletti kuurin kun oli vähän pistävä haju alapäässä, mutta muuten pissanäytekin ollut puhdas yms.

Vierailija
2/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vihreä väri viittaa kyllä vahvasti johonkin vakavampaan!!Mutta toivotaan ettei oo mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi irrota paloina, isona klönttinä ja väri voi olla läpinäkyvää tai värjääntynyttä.

Vihreää väriä minäkin kavahtaisin!

Seassa saattaa olla lapsivettä (vähänkin tihkua) ja tämä tarkottaa lapsen ahdinkoa.

Soittaisin synnärille.

Itsellä kaksi ensimmäistä raskautta meni ohi huomaamatta tulpan lähtöä. Kolmannessa epäilin jo; tuli pyyhkiessä parina päivänä venyvää limaa.

Vierailija
4/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että limatulpasta uskoisi olevan kyse kun on sellaista limaista eikä niinkään vetistä niinkuin lapsivesi on.

Seurata tilannetta ja huomenna on kuitenkin synnytystapa arviointi niin siellä voisi ohimennen hihkaista jos tuota vielä tulee lisää

Vierailija
5/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri viittaisi tulehdukseen tai sitten tihkuvaan lapsiveteen joka on vihreää. Joka tapauksessa kyselisin asiasta lääkäriltä pikimmiten.

Vierailija
6/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin ensimmäisen kanssa limatulppaa irtoili n. viikon verran ennen synnytystä, väriltään se oli vihertävää ja limaista, niinkuin räkä. Ja kätilö/terveydenhoitaja tutki asian ja totesi et limatulppaa.Lapsivedet meni kolme tuntia ennen pojan syntymää ja oli vaaleanpunaista.Eikä mitään tulehduksia ollut minulla eikä vauvalla. Nyt kakkosen kanssa viikkoja kohta 38 ja samanlaista limaa tullut jo muutaman päivän. saas nähdä milloin pitää lähteä:)