Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehden Sofian sohva-palstan omituiset neuvot ihmisille...

Vierailija
21.01.2010 |

"Kysymys: Olemme seurustelleet puolitoista vuotta. Poikaystäväni ex-tyttöystävä tekstailee tälle esimerkiksi näin: "Vaihda vain suosiolla tyttöystävää, koska minä olen tällainen kamala tyyppi". Poikaystäväni vastaa: "Älä ole möks möks, tulen pussailemaan sinua kohta, jos vaikka piristyisit siitä". Mutta tässä on minulla ongelma. Kumman kanssa hän oikein seurustelee, minun vai toisen tytön kanssa? Mies ei tiedä, että tiedän heidän viesteistään. Olen väsynyt tähän. Miksi hän on kanssani, jos laittelee toiselle tytölle tuollaista tekstiä? Mitä pitäisi tehdä?

Uupunut tyttö

Sofia: Poikaystäväsi seurustelee kanssasi varmaankin siksi, että haluaa olla kanssasi. Edellinen suhde ei toiminut syystä tai toisesta. Ex-tyttöystävä ei ole hyväksynyt eroa, vaan haluaisi poikaystäväsi takaisin. Hän lähettelee säälittäviä ja masentuneita viestejä. Hänellä saattaa olla mielenterveysongelma. Poikaystäväsi on kovin helläsydäminen eikä raaski tehdä kunnollista ja lopullista irtiottoa, vaan lohduttelee ja lässyttää takaisin.

Toisen viestien vakoileminen ei ole fiksua. Kun seuraavan kerran epäilet puhelimen piipatessa, että kyse on tuosta tytöstä, kysy mieheltä. Laita hänet puhumaan ja kertomaan itse, mistä oikein on kysymys."

Siis johan on käsittämätön neuvo tältä "Sofialta" taas. Olen seurannut palstaa ihan mielenkiinnosta jo pitkään, ja suurin osa neuvoista on tätä luokkaa. Tuohan on ihan selvästi mies, joka pyörittää kahta naista samaan aikaan, ja Sofia vain kannustaa ja puolustelee miehen toimintaa.

Ja sen lisäksi exästä tehdään syyllinen, säälittävä reppana, ja miehestä sankari...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ex ei varmaankaan tiedä olevansa ex.

Käsittämätöntä tosiaan tehdä eksästä syyllinen.

Vierailija
22/22 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oon  ihmetelly noit vastauskia kans..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän