Onko väärin ommeltu repeämä/episiotomia mielestänne potilasvahinko?
Ompelusten jälkiä pitää mennä korjauttamaan, koska emätin on osittain ommeltu kiinni.
Kommentit (29)
on alkanut tulla pissaa pöksyyn kun yskin. Ja nyt huomasin kauhukseni että tamponissa on selvästi virtsaa (ihan totta ja ei naurata)... Eli ilmeisesti olen revennyt synnytyksessä niin paljon että virtsaputkesta menee joku reikä emättimen puolelle :-(
sinne emättimeen. Enpä tehnyt valitusta vaikka aika kivuliaat olot oli ja monet kerrat jouduin siellä ravaamaan.
ja luulee että emätin on ommeltu, jee jee....
Tuskin itsekään jaksan valittaa, mutta ajattelin, että kustannusvastuu ei ole minulla, kun korjailevat tekemisiään. Ei tosiaan naurata. Riskinä on tulehdukset ja tietysti se, että repeää yhdynnässä.
vuosikaudet ja olet valmis valittamaan automaationa tulevista kielteisistä päätöksistä niin sitten vaan ilmoitusta väsäämään. Itse tappelin 5 vuotta, jotakin korvattiin mutta kaikkea ei ja loppujen lopuksi tuli sitten seinä vastaan.
Eikä tuollainen arpeutuminen, että paikat tukkoon menisivät, todellakaan ole normaalia. Enpä ole ikinä moisesta kuullut.
Ap on tainnut vaan arpeutua
ja luulee että emätin on ommeltu, jee jee....
Ap, oletko tehnyt valitusta? Mulla sama homma, korjausleikkaus max 2 kk päästä, tosi kiva odotella. Ajattelin jo yksityisellekin menoa, onko kellään tietoa korvataanko se? Hoitovirhe mun mielestä ainakin on kyseessä, enkä tod aio maksaa senttiäkään julkiselle.
Mitenkä käynyt kyseisillä kirjoittelijoilla? Jos vielä "langoilla" ??? Itsellä korjausleikkaus nyt tehty. Lääkäri kehotti hakemaan korvausta hoitovirheestä? Vahonkoilmoituslomake tilattu....Mielenkiintoista ois kuulla miten muilla korvattu? ? ?
Asia on juuri niin kuin kirjoitin ja korjausleikkaus on edessä.