Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin ommeltu repeämä/episiotomia mielestänne potilasvahinko?

Vierailija
21.01.2010 |

Ompelusten jälkiä pitää mennä korjauttamaan, koska emätin on osittain ommeltu kiinni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on ommeltu et pitää paremmin.. kerta ne ompeleet sit eikö ne sula pois niin ei se emätin siitä kohdin umpeen mene mistä ommeltu enemmän :) Miettikää nyt hyvät ihmiset.. sama jos suun ompelee puoliksi kiinni ja ompeleet poistaa lopussa niin ei se suu umpeudu niinkuin ei emätinkään tuossa

Asia on juuri niin kuin kirjoitin ja korjausleikkaus on edessä.

Vierailija
22/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut tulla pissaa pöksyyn kun yskin. Ja nyt huomasin kauhukseni että tamponissa on selvästi virtsaa (ihan totta ja ei naurata)... Eli ilmeisesti olen revennyt synnytyksessä niin paljon että virtsaputkesta menee joku reikä emättimen puolelle :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne emättimeen. Enpä tehnyt valitusta vaikka aika kivuliaat olot oli ja monet kerrat jouduin siellä ravaamaan.

Vierailija
24/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulee että emätin on ommeltu, jee jee....

Vierailija
25/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itsekään jaksan valittaa, mutta ajattelin, että kustannusvastuu ei ole minulla, kun korjailevat tekemisiään. Ei tosiaan naurata. Riskinä on tulehdukset ja tietysti se, että repeää yhdynnässä.

Vierailija
26/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosikaudet ja olet valmis valittamaan automaationa tulevista kielteisistä päätöksistä niin sitten vaan ilmoitusta väsäämään. Itse tappelin 5 vuotta, jotakin korvattiin mutta kaikkea ei ja loppujen lopuksi tuli sitten seinä vastaan.

Vierailija
27/29 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuollainen arpeutuminen, että paikat tukkoon menisivät, todellakaan ole normaalia. Enpä ole ikinä moisesta kuullut.

Ap on tainnut vaan arpeutua

ja luulee että emätin on ommeltu, jee jee....

Vierailija
28/29 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko tehnyt valitusta? Mulla sama homma, korjausleikkaus max 2 kk päästä, tosi kiva odotella. Ajattelin jo yksityisellekin menoa, onko kellään tietoa korvataanko se? Hoitovirhe mun mielestä ainakin on kyseessä, enkä tod aio maksaa senttiäkään julkiselle.

Vierailija
29/29 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä käynyt kyseisillä kirjoittelijoilla? Jos vielä "langoilla" ??? Itsellä korjausleikkaus nyt tehty. Lääkäri kehotti hakemaan korvausta hoitovirheestä? Vahonkoilmoituslomake tilattu....Mielenkiintoista ois kuulla miten muilla korvattu? ? ?