Surkeatuloiset ovat luusereita, eli kaikki 3300€
tai vähemmän tienaavat. Opin tämän tuolta toisesta ketjusta. En ole tiennyt olevani luuseri 2500€ tienesteillä, mutta kaikkea sitä tällä palstalla oppii.
Kommentit (23)
Olemme surkea ja velkainen luuseriperhe!
täällä sitte vissiin tuplaluuseri, hyvä jos saadaan miehen kans yhteensä sen verran käteen :D
Kun tuntuu, että tässä nyt on vastakkainasetteluna pieni-vs. suurituloiset, halusin tuoda esiin sen näkökohdan, etteivät suinkaan kaikki ns. suurituloiset ( minäkin ) suinkaan kategorisoi ihmisiä tulojen, tyylin jne.. seikkojen perusteella. Senkaltainen ajattelu on itse asiassa aika junttia. ( Seitsemän Päivää ja Katso -lehdethän aina kertovat mm. julkkisten tulot)
Voisin vielä ns. hyväosaisena todeta, etten ole ollenkaan varma olenko onnellisempi-tyytyväisempi elämääni kuin vanha kaverini, joka siis joidenkuiden mielipiteen mukaan kuuluu ns. luuserihin
terv.
Ei siitä mihinkään pääse, vaikka kuinka kiukuttelisit. Hanki parempi koulutus tai parempi työpaikka, niin saat palkkaasi nostettua. Yksinkertaista.
mies tienaa tarpeeksi jotta ei ole luuseri, minä raukka tienaan vain hieman yli 3000 mutta alle 3300.
minä niljake tienaan korkeakoulutettuna vain 2600€/ kk kun mieheni tuplaten tuon summan. Olen siis luuseri hyväksikäyttäjä.
koko tienoo on täynnä meidän kaltaisiamme.. Ei näillä leveysasteilla enempää tienaa kuin kourallinen sakkia.
Tienaan 2500 ja mies 2400. Meillä on velaton asunto lähiössä, kohta velaton mummonmökki ja 10 vuotta vanha auto ja jonkin verran perintöjä. Ilmiselviä luusereita siis.
Tällä logiikalla suurin osa suomalaisista on luusereita kun eikös keskipalkka ole tuolla 3000 huitteilla, naisilla allekin.
kun ne tuli luuserille perintönä, enkä tiedä minkä niistä pitäisin.
terv. 40-v luuseri
Eli käytännössä n. puolet suomalaisista tienaa vähemmän kuin sen, ja esim. 5000€ ja yli tienaa vain muutama prosentti väestöstä. Keskiarvo ja mediaani kun ovat kaksi ihan eri asiaa. H
Minä ainakin arvioin kanssaihmisiä ihan muiden asioiden, kuin palkan tai koulutuksen perusteella.
Paras kaverini jo 17 vuoden ajan on ollut väitteen perusteella "luuseri", ei pidä paikkansa. Ihmistä ei koskaan pidä arvioida; 1 . ensivaikutelman, 2. ulkoisen olemuksen ( vaatteet jne..) tai palkkatason perusteella.
Itse omaan ylemmän korkeakoulututkinnon ja akateemisen jatkotutkinnon. Bruttotulot 17000-25000 euroa kuukaudessa.
terv. Ihmiseksi oppinut.
Asutko kenties ulkomailla?
t. akateeminen rupupalkkainen
Sen ketjun ap sai nyt 3 300 euroa, mutta kuvasi aiempia tulojaan mitättömiksi.
Ihan itse sitten kehitit loput.
Tienaan yli ja olen silti palkkakuopassa.
Ulkomailla vastaavaa työtätekevät tienaa 6000-10000€/kk
Suomessa 5000€/kk
mutta ei tässä oikein vaihtoehtojakaan ole jollen halua muuttaa Ouluun.
olivat hänen mukaansa n. 2000€ kk, mikä on tälläkin hetkellä ihan normaali palkka ainakin pk-seudun ulkopuolella mm. toimintaterapeuteilla ja lastentarhanopettajilla. Luusereita kaikki tyynni?!
Luuseri on lukutaidoton. Sen ketjun ap sai nyt 3 300 euroa, mutta kuvasi aiempia tulojaan mitättömiksi. Ihan itse sitten kehitit loput.
noin 2200e palkalla.