Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehkäisystä OV!!!

Vierailija
21.01.2010 |

Voiko jälkiehkäisy vielä toimia, kun raskauteen altistaneesta nyhdynnästä alkaa olemaan jo 60h ja selkeitä raskausoireita (nännien kipeytyminen, rintojen turvotus ja muuten hyvin hehkeän energinen olo) on jo havaittavissa?

Millaisia kokemuksia teillä on jälkiehkäöisystä? Se on kuitenkin melkoinen hormonipaukku ??

Onko tullut millaisia sivuoireita?

Vastatkaa pian pliis!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet jo raskaana, niin se ei keskeytä alkanutta raskautta.

Mulla ei ollut varsinaisesti mitään haittavaikutuksia, hiukan ehkä heikotti, mutta se nyt oli jo psyykkisestikin niin raskasta, että saattoi johtua yhtä hyvin siitä.

Vierailija
2/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausoireita vielä, ovulaatiosta johtuvia kylläkin. Voithan sä sen pillerin vielä napata, mutta miksi et ottanut aiemmin, kun tilanne on tiedossa ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit! Mä en osaa sanoa, minkälaisia haittavaikutuksia pillerillä oli, tilanne oli stressaava muutenkin, silloin se pilleri piti hakea lääkäriltä ja olipa säätämistä.

Vierailija
4/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukkas ja yökötystä ja huimausta JA, tadaa, mulla on kaksi norlevo-lasta vaikka ihan ajallaan otin molemmilla vahinkokerroilla tabut. pätkääkään en luottais tuohon valmisteeseen kyllä. PS. onneks on nää lapset, en mä sillä ;)

Vierailija
5/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä apteekiin jos pitäis yrittää ehkäistä raskaus.

Vierailija
6/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä raskausoireita todellakaan 60h yhdynnynnästä ilmaannu,pelkkä kiinnittyminenkin vie viikon.

Vierailija
7/7 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen ollut raskaana siten, että oireet ilmaantuivat vasta parin viikon kuluttua,

kaksi kertaa oireet alkoivat jo parin päivän sisällä yhdynnästä..

Eli jonkinverran kokemusta aiheesta.

Ehkä jotkut ovat herkempiä tunnistamaan kehonsa tilaa kuin toiset?

Anyways, oireiden alkaminen lienee merkki hormonitoiminnan kiihtymisestä, eli kiinnittymistä on silloin jo tapahtunut?

Auttaako jälkiehkäisy enää silloin?