Oikeestiko pidätte painon hallinnassa lähinnä syömisten avulla ???
Täällä on ollut moniakin ketjuja, joissa eri painoiset listaavat syömisiään ja juomisiaan. Mikä minua ihmetyttää on se, että kukaan ei koskaan mainitse sanallakaan, että liikkumisella olisi jotain tekemistä painonhallinnan kanssa!
Jos olisin lihava ja lähtisin pudottamaan painoa, niin kyllä mulla olis se ruokavalio ja liikunta ihan yhtä tärkeitä, vois olla jopa se liikunta tärkeämpi. Mutta en ole tankero, olen 174cm, kokoa 36/38.
Itse kuljen paljon pyörällä ja kävellen joka päivä, lisäksi uin kahdesti viikossa 500m. Mutta kyllä myös sitten syönkin huoletta kaikenlaista, ei tarvii pupudieetillä olla.
Olen kavereista huomannut, että syömisestä ollaan ihan hirveän tarkkoja, sitten ei kuitenkaan liikuta, ja ihmetellään kun paino ei putoa "vaikka en mitään koskaan syö".
Oikeestiko joku yrittää pitää painonsa kurissa ilman säännöllistä, päivittäistä liikuntaa, pelkän syömisten vahtaamisen avulla?
Kommentit (22)
siis en mielestäni olekaan varsinaisesti läski, mutta keskivartalosta ja reisistä+käsivarsista löytyy ylimääräistä. Lisäksi olis kiva mahtua vanhoihin vaatteisiin. Painan nyt enemmän kuin koskaan vaikka olen elämäni parhaimmassa kunnossa..
Ja vaikka ollaankin yhtä pitkiä, ei se vielä kerro mitään, mulla nimittäin ei esim. tissejä oo ollenkaan niin arvaa vaan miltä muutamakin ylimääräinen kilo näyttää..
eli sun laihat kohdat on sormet, varpaat ja sääriluu.
Enkä edes vahtaa syömistä muuten kuin välttämällä useinmiten liikoja hiilihydraatteja.
Tosin liikuttuakin tulee, koska ei ole autoa. JA joogaan kotona keskimäärin 30 min 2 krt/vk, koska kärsin pahoista niska-ja selkäjumeista. Ehkä kuitenkin pitäisi kuntoilla yleisen jaksamisen takia. Kun vain jaksais ja ehtis...