Ruokaravintola Tampereella?
Mihin menisit seuralaisesi kanssa syömään Tampereella jos käytössäsi olisi 200 € ruokiin ja juomiin?
Kommentit (16)
Suussasulavaa (melkein onnenkyynel silmässä sieltä aina lähtee) espanjalaista ruokaa!
mutta menisin Näsinneulan ravintolaan. Näsinneulan ravintolassa saa ihailla samalla myös maisemia ja ruoka on hyvää!:) Eli se on "kokemuksellisempi" mitä Hella ja huone (tai ylipäätään mikään muu ravintola Tampereella).
Salud huomattavasti rahvaanomaisempi. Riippuu siis mitä haluatte syödä. Pihville jos haluatte menkää Saludiin. Jos Gourmeeta etsitte H&H on ehdoton ykkönen. Masuuni toinen hyvä gourmet paikka. Hiukan täytyy kyseisissä paikoissa säästellä juomissa jos 200 euroa on raja.
Tuolla rahalla ilman muuta Näsinneulaan.
Haraldiin. Viikinki -rafla Hämeenkadulla.
on The Grill. Tuolla rahalla siellä kyllä saa jo juomaakin mukavasti ruuan kanssa :)
Ehdottomasti Plevna. Mielettömän hyvä ruoka ja palvelu.
Näsinneulassa, jos syö vähän paremmin ja tilaa juomat. Itse söimme siellä menun, tilasimme juomiksi halvimman mahdollisimman punkun, alkujuomaksi halvat kuoharit ja yleisjuomaksi vichyä. 236 Euroa meni...
Mä olen joskus syönyt Näsinneulassa ihan omalla rahalla (firman piikkiin montakin kertaa) ja rahaa meni max 70 eur. Otin jonkun noin 50 euron menun ja viiniä.
ja mahtava ruoka. Mitä en voi sanoa ketjutyyppisestä Grillistä ja Haraldista..
että The Grill ei ole ketjuravintola.
ja mahtava ruoka. Mitä en voi sanoa ketjutyyppisestä Grillistä ja Haraldista..
niin muista pyytää kastike erikseen! Muuten lautasesi ui siinä kastikkeessa, ronttaavat sittä rekkamiehen mittakauhalla lautaselle. Muuten on hyvä ruuat!
El Torossa on edelleen aivan tolkuttoman hyvät pihvit myös.
Salud on mutkaton, mukava, mutta ruokalista ei ole vaihtunut viime aikoina juuri lainkaan.
Annokset tietty hienoja, mutta kamalan pieniä ja kalliita. Jos hienosti syöminen on pienen annoksen nykertämistä ja nälkäiseksi jäämistä, niin toki. Menisin 2h-keittiöön vaikka ja söisin kunnolla.
menisin Hella&Huoneeseen.