Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, ettei saa arvostella..

Vierailija
20.01.2010 |

mutta..

Tunnen erään äidin joka on saanut kaksi lasta lyhyellä välillä (n.1,5 v ikäeroa) Entuudestaan perheessä esikouluikäiset.

Hän valitti kokoajan, ettei jaksa yms. talo ihan julmettu kaatopaikka ja nykyään vielä homeinenkin.

En ihmettele, kun kylppärissä lojui märkiä vaatepinoja viikosta toiseen, että mistä se home on lähtenyt sitten muhimaan..

Lääkäri oli hänelle ilmoittanut, ettei kannata enempää lapsia tehdä, kun oma jaksaminen ja terveys vaarassa. Hänellä siis myös kroppa alkaa antamaan periksi raskauksien myötä..

Viimeksi kun heistä kuulin, niin valitti siitä, että oli nuorimmaisen jättänyt miehelle hoitoon, kun oli kyläillyt naapurissa. Niin mies oli vetäissyt kännit ja maannut sammuneena vuoteessa ja lapsi itkenyt yksinään pinniksessä. Tämä siis suoraa tietoa äidiltä itseltään.

Nyt tämä nuorin on yli vuotias ja äiti on taas raskaana. En ole varma että onko synnyttänyt vielä vai ei. Mutta ajattelin vihjaista sos. toimistoon, että olisikohan syytä vähän käydä kartoittamassa josko he tarvitsisivat esim. kotiapua. Kun ensimmäinen ajatukseni on se, että he ehkä pärjäisivät, jos saisivat konkreettista apua arkeen.

Itse en enää halua käydä heillä kylässä tuon kaatopaikkamaisuuden vuoksi ja kun heidän elämänsä on jotenkin "ryysyrantamaista".

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isä syyllistynyt heitteillejättöön.. aika karmeaa. onko lapsilla oikeasti hyvä olla tuolla?

Vierailija
2/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat juoruilla ja arvostella....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellä elämänhallinta hukassa ja tuo äidin uusi raskauskin kielii sitä, että mikään ei enää ole hanskassa.

Vierailija
4/4 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin koska mietin, että onko minun aiheellista puuttua tähän?

Ja kun en ole perhettä tavannut nyt ainakaan puoleenvuoteen, niin askarruttaa, että onko siellä vieläkin samanlaista.

Pitäisikö mennä kylään ja sitten vasta miettiä, että mitä teen?

Minulla on sama dilemma kuin kaikilla muillakin av:n äideillä, että ei tiedä pitääkö vai ei.

En oikein omaakaan apuani voi tarjota, koska olen ymmärtänyt aikanaan, että sellaista ei tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme