Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko dorkaa laitella vauvanjuttuja valmiiksi ja ostaa esim rattaat 2kk ennen laskettua aikaa?

Vierailija
20.01.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin vaunut viikoilla 20, kun oli hyvä tarjous :)

Vierailija
2/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jouduin (onnex tosi loppuvaiheessa)sairaalaan osastolle raskausmyrkytyksen takia ja jäi paljon asioita tekemättä.. sängyt oli sentään kasattuna yms. tyttö syntyi sit rv 39+4 terveenä ja normaalisti mutta kiva oli tulla sit kotiin joka oli 2 vanhemman lapsen ja miehen kotona olon jälkeen ku pommi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin viikolla 30 täyslepoon kahdeksi viikoksi sairaalaan kun lapsi meinasi jo syntyä ja syntyikin sitten jo viikolla 35. Kaikki oli kotona laittamatta ja paljon asioita hankkimatta. Olisin mieluummin tullut rauhassa sairaalasta valmiiseen kotiin. Ens kerralla olen fiksumpi.

Vierailija
4/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostettiin rattaat kun olin n. 3:lla ku oli alessa =) ja muutenkin oli huone valmiina kun olin 6:lla ja kaikki vaatteet ostettu =)

Vierailija
5/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti siitä asti kun olen tiennyt odotuksesta.

Siinähän se ihanuus onkin, suurelta osin, kun saa odottaa uutta pientä tulevaksi ja ajtella häntä hankkimalla yhtä ja toista. Kaipaa oikein noita aikoja.

Jos lastenvaunut esim. on tarjouksessa ja saisi hyvänkin alennuken jos ostaa ennen suýntymää, niin miksi ei.

En ole koskaan olut "taikauskoinen" ettei voisi mitään hankkia kuin ihan loppuvaiheessa raskautta. Toki mahdollisuus keskenmenoon on kaikilla ja jos sellainen tulee niin seuraavalla odotuksella varmaan miettiikin ettei uskalla paljoa hankkia...

Vierailija
6/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minä en ole koskaan ollut tolpillani rv 24 jälkeen, eli olen siis aina ollut vuodelevossa viimeistään tuossa vaiheessa. Kyllä olisi ottanut rankasti päästä jos olisin jättänyt esikoisen kanssa hankinnat ihan viime minuuteille...

Vierailija
7/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viimeisen kuukauden sen verran väsynyt, että kaupoissa juokseminen olisi kyllä ollut silkkaa tuskaa. Sitä paitsi ostimme aika paljon tavaraa käytettynä ja sen haaliminen vie vähän enemmän aikaa.

Vierailija
8/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostettii vaunut kun olin vkolla 15

vauvan vaatteet olleet kaapissa viikattuna jo ennen joulua. Pinnasänky kasattu ja pedattu.

Turvakaukalot, sitteri, tuttipullot, leikkimatto ym hankittuna (saatiin kaikki kaverilta)

Enää puuttuu vaipat, talkit ja rasvat

ja vkoja mulla nyt 24 :)

Vierailija
9/9 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään tyhmää laittaa tavaroita valmiiksi 2kk ennen. Laitoin itsekin muistaakseni sängyn ja hoitopöydän niihin aikoihin valmiiksi.