Ei suudella miehen kanssa koskaan,
seksiä on kyllä mutta suuteleminen on ällöä. Onko muita vai ollaanko vähä outoja?
Kommentit (12)
suudella ja se häiritsee minua paljon. Miehelläni ilmeisesti ällötys.
kaikesta huolimatta vai onko se jäänyt kokonaan niinku meillä?
tätä ajattelen.
Tiedän pariskunnan jossa ei suudeltu, eukko tunnekylmä kalkkuna. Erosivat. Miehensä sanoi ettei ole kiva suudella tuhkakuppia, vertasi vaimoaan siihen koska oli yhtä eloton ja kylmä, toki naisen tupakanpoltolla oli oma osuutensa kommenttiin.
nyt ollan oltu 10 v yhdessä. En erityisemmin välitä suutelemisesta, eikä mieskään ilmeisesti, kun ei sekään koskaan siihen ryhdy.
Tuohan on muuten hyvin kulttuurisidonnainen juttu, monissa Aasian kulttuureissa ei ole koskaan suutelemista harrastettu (vasta länsileffojen myötä nuoret vissiin ovat alkaneet kokeilla...)
läheisyyttä. Meillä ainakin silitellään, halaillaan, kosketellaan ohimennen tosi paljon. Vain se suuteleminen uupuu, koska se ei vaan ole mielestäni mukavaa. Ällöä lähinnä.
koskettelu on mukavaa ja aviomiehen kanssa on myös kiva flirtata. Suutelu ei ole meilläkään mikään vakiolaji. Yhdessä oltu jo parikymmentä vuotta.
ei halita ei mitään
seksiä on ollut 5 Vuoden aikana kerran ja siitäkin titaa jo olla kome vuotta
eikä todellakaan mene hyvin
mä kaipaan hellyyttä, läheisyyttä
ukko sanoo älä lääpi jos yritän mennä pulta metriä lähemmäksi
Enhän minä edes muuten syttyisi kunnolla. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta.
mä olen vaan niin väsy etten jaksa edes sitä lähtöä tehdä
Meillä on hellyyttä ja seksiä, mutta mä en välitä suutelusta. Olen ajatellut että olen kummajainen. Kiva tietää että on muitakin :)
Meillä siis menee miehen kanssa hyvin, on läheisyyttä, seksiä jne ihan normaalisti, mutta suutelu vaan on mun mielestä jotenki ahdistavaa.