Mun gyne sanoi, että
"sulla on vähän väljää täällä". En tiiä olisinko itkeny vai nauranu..... :s
Kommentit (18)
Olin menossa 25-vuotiaana neitsyenä naimisiin ja olin hakemassa pillerireseptiä. Teki sisätutkimuksen vähän varomattomasti ja huomasi, että aristin vähän. Kommentti: "Ai sori, emmä tajunnu, kun sulla näyttää olevan sen verran löysää täällä."
Naislääkäri selvästi varoi sanojaan, mutta ehdotteli, että alkaisin jumppaamaan lantionpohjan lihaksia... nauratti vaan, koska tiesin itsekin, että olin aika väljä.
Aloitin sitten jumppaamisen ja suosittelen muillekin!
puristamaan kalua niin, että melkein kuulemma sattuu......)
Itselleni on taaskin sanottu että onpa "treenatut paikat" tai "paikat hyvässä kunnossa" ja että "liikut varmaan paljon"... no siis tosiasiahan on että vaikka olenkin aina ollut hoikka ja harrastanut jotain joskus 9 vuotta sitten niin ei tarkoita että harrastan enää ja nyt kun vielä on esikoinen tulossa niin voihan noi paikat löystyä :D
Mulla gyne vaihtoi viimeksi pienempiin välineisiin kun olin niin "ahdas". Sekin oli aika hassua. En siis ole synnyttänyt mutten ole neitsytkään.
Minua nuorempi naisgyne muutama vuosi sitten kysyi, että olenko kuullut geishakuulien käytöstä?
Silloin sitten hankin ne kuulat ja onneksi aloitin käyttää. Nyt pimppalihakset ihan eri tasolla, ja osaankin käyttää myös niitä.
jotku sellaset mistä ois oikeesti apua..suositelkaa joku :)
Miten gyne näkee lihaksista, onko niitä treenattu?
se vaan sano että on treenatut, hyvässä kunnossa, tiukat... sitten kysyi mitä minä oikein harrastan kun näin hyvässä kunnossa "lihakset" :D
Vastaus oli etten yhtään mitään!
joka kysyi yhden kysymyksen. Älä sinä nimittele muita, aikuinen ihminen.
t.13
Pyysi lääkäri jälkitarkastuksessa jännittämään kyseisiä lihaksia. Katsoi ja totesi, "ainakin sä tiedät missä ne on". Olen useasti miettinyt mitä tuolla tarkoitti, "tiedät sentään vaikka nähtävästi ei ole tullut jumpattua"?
haettiin toista ottajaa ja etsittiin isoimmat ja pisimmät mahdolliset välineet näytteenottoon. luulin että se johtui reilusta ylipainostani. mutta tämän ketjun luettuani aloin ajattelemaan että johtuiko se sittenkin "väljyydestäni"? Kuka tietää?
yksi gyne sanoi, että kohtuni on kuin oppikirjasta. Harmi, että ainoa kaunis osa minussa ei näy ulospäin..
jotku sellaset mistä ois oikeesti apua..suositelkaa joku :)
Smartballs nimisillä esim. Kun totuttelee, niin ne on ihan kivan tuntuisetkin ja treenaavat samalla.
yksi gyne sanoi, että kohtuni on kuin oppikirjasta. Harmi, että ainoa kaunis osa minussa ei näy ulospäin..
ovat kuin oppikirjasta ;))
"...seinämät sileät." on gynejen peruslause, ja tarkoittaa että kaikki on normaalia. Jos tämmöinen näkyy esim. jossain papereissanne, lähetteissä, sairauskertomuksissa jne. niin ei kannata säikähtää :)
Ja tarkoitus on edistää naisten terveyttä, eli huolehditaan ettei turhaan ala tulla virtsankarkailua tai muita ongelmia.