Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keväällä Eurooppaan! Vinkkejä otetaan vastaan.

Vierailija
20.01.2010 |

Kohde, mitä suosittelette?

Ei Espanjaan,Saksaan, Prahaan, Budapestiin.

Mietimme vaihtoehtoina Iso-Britanniaa, Irlantia, Italiaa ja Itävaltaa.

Eikös nyt kannattaisi matkustaa ei-euro maahan eli Englantiin? Siis tuon hintatason vuoksi. Lontoohan on kyllä kallis paikka.. Olen itse käynyt aikaa sitten Lontoossa ja sinne kyllä mieli halajaa kovasti uudelleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuokratkaa auto.

Tai Irlantikin on varmasti hieno, siellä en itse ole käynyt.

Vierailija
2/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista lomaa haette? Kaupunkilomaa, kiertomatkaa, patikointia?

Sveitsi on sikäli ihana maa, että siellä on helppo kiertää (pieni kompakti maa ja varmasti maailman toimivin julkinen liikenne) ympäriinsä ja samalla lomalla voi kokea kansainvälistä kaupunkilomaa, patikointia alpeilla ja palmujen varjostamaan bulevardia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin junareitti Zurich-Luzern-Montreux on keväällä aika maisemallinen...Alppien kevät on tosi kaunis.

Vierailija
4/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täysin Italiaan hurahtaneena suosittelen aina sitä. Gardajärven seutu varsinkin todella kaunista!

Vierailija
5/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme koko perheen voimin viime kesänä Lontoossa, ja minusta punnan "edullisuus" kyllä jo tuntui. Ei loma ollut mikään pahan hintainen.

Kaikkihan nuo kohteet ovat ihania! Italiassa on keväällä lämpimintä. Itse valitsisin Lontoon ja Italian kohteiden välillä.

Vierailija
6/6 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkan kestosta, kiinnostuksen kohteista ja siitä, minkäikäisiä lapsia on mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme