Oletko tilannut USASta Ebay kautta tavaraa ja
onko tavar jäänyt saapumatta? minulle on käynyt nyt jo kahdesti sama juttu peräkanaa, aiemmin tämä toimi.Myyjä (myyjillä 100% positiivinen feedback) sanoo että on lähetetty eikä tuote ole enää edes USA:ssa,heidän oman postitoimiston mukaan. Toinen myyjä lähetti uuden tuotteen jonka sainkin.Mutta kaksi tuotetta jäi saapumatta.
Kommentit (7)
paketit on lähetetty ennen joulua.Ja myyjä sanoi että ne eivät ole enää USA:ssa ja onko se hukkamista täällä Suomessa sitten? olen kuullut että posti ei ole ulkoistamisen jälkeen enää nin luotettava kuin ennen.
Jos ne on lähetetty 1st class luokassa niin ei ole mitään keinoa niitä jäljittää. Jos taas prioritynä niin hänellä pitäisi olla seurantakoodi.
Minä ainakin näin seurantakoodista, milloin paketti oli Suomessa, ja milloin rekisteröity Tullipostiin. Kannattaa kysyä sieltä, seurantakoodin avulla pitäisi pystyä tarkistamaan paketin kulku.
Kanadasta tulee posti välillä yli 12 viikkoa, ja sillon menee hermot. Odottele, kyllä ne yleensä tulee. Mulla on ebay vuosia 11, ja yli 200 pakettia, vain yksi ei saapunut, ja siitäkin sain korvauksen.
ettei tarvi maksaa veroja. tilasin kokeeks austraaliasta paketin ja maksoin siitä lopulta kolminkrtaisen hinnan veroineen ja muine kuluineen.
Yksi paketti on jäänyt kokonaan tulematta ja toinen on lähetetty ennen joulua eikä ole vielä tullut siitä olen vähän huolissani. Mutta viime viikolla tuli yksi paketti mikä on ollut matkalla 6 viikkoa. Olen huomannut että ennen joulua jenkeistä lähetetyillä voi kestää todella kauan, siellä on ihan mielettömät ruuhkat tuolloin. Toisaalta tuolloin voi myös hävitä paketteja enemmän kuin muulloin.