Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni uusi mies...

Vierailija
20.03.2010 |

Tapasin eilen parhaan ystäväni uuden miesystävän, on tapaillut tätä miestä pari viikkoa. Ystäväni on höpöttänyt tästä miehestä todella paljon viimeiset pari viikkoa ja näyttää olevan ihan aidosti kiinnostunut hänestä. No odotin innolla tämän miehen näkemistä, koska ystäväni on ylistänyt häntä niin paljon.

No sitten näin miehen ja tajusin heti, että minähän tunnen hänet. No siinä vaivautuneesti tervehdin miestä ja mieskin oli vähintään yhtä vaivautunut. Ystäväni vähän ihmetteli, kun olin koko illan outo. Mut siis se mies on mun entinen sänkykaveri, oikeeta suhdetta meillä ei koskaan ollut, mut harrastettiin usein seksiä yhdessä. Peti puuhat sit loppu kolme vuotta sitten, kun mies muutti toiselle paikkakunnalle. Mut on muuttanut nyt takaisin tänne.

Mitä minä oikeen nyt teen? kerronko ystävälleni, että hänen miesystävänsä on minun entinen sänkykaveri? Jos teen sen niin pahoitan ystäväni mielen, koska hän uskoo, että on viimein löytänyt sen oikean. Vai olenko vain hiljaa ja koetan olla mahd. normaali tämän miehen seurassa? Itselläni ei ole enään mitään kiinnostusta tuota miestä kohtaan, elän itse hyvässä liitossa mieheni kanssa. Enkä usko miehelläkään olevan mitään kiinnostusta minua kohtaan.

Mut jos minä en nyt kerro ystävälleni tästä, niin toiminko väärin? Ja toisaalta minua pelottaa, että jos ystäväni ja tämän miehen suhde jatkuu ja muuttuu vakavammaksi niin entä jos siinä sivussa myös minun mieheni ja tämä ystäväni mies ystävystyy? Vietetään yleensä paljon aikaa yhdessä ystäväni kanssa ja kesällä ollaan paljon mökillä porukalla. Voiko tämmöisestä tilanteesta edes selvitä niin ettei pahottaisi kenenkään mieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi ei voisi ihan tosissaan seurustella entisen panosi kanssa? Varsinkin, jos et tartuttanut häneen hiviä? No, mutta oikeesti, eikai tuossa nyt mitään elämää suurempaa ole? Vai olettaako ystäväsi, että miehellä on poikuus jäljellä?

Mulle ei tainnut ongelman vakavuus oikein aueta.

Vierailija
2/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuossa oo mitään, jos ystävä vetää palkokasvin nenään, on se hänen ongelma. Ei hän varmaan usko miestä neitsyeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin asiasta, lähes kaikillahan meillä on joitakin suhteita menneisyydessä.

Vierailija
4/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta alkaen sekä ystävällesi että miehellesi ilman tarkempia yksityiskohtia, että teillä on ollut joku juttu menneisyydessä.

Eihän tuossa ole mitään pahaa jos et kuitenkaan ole nykyistä miestäsi pettänyt tuon miehen kanssa?

Vierailija
5/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavallaan olen pettänyt seurustelun alussa. Nykyinen mies asui silloin 300 km päässä ja nähtiin alussa harvoin, kerran kahdessa viikossa... Mut mies tietää, että seurustelun alussa makasin jonkun miehen kanssa, siis ihan alussa en ollut edes silloin vielä varma olemmeko yhdessä. Mut miehen mielestä olimme ja hän tulkitsi sen pettämiseksi... No se asia on selvitetty miehen kanssa, mut eihän mies nyt tiedä että se mies on juuri ystäväni uusi...

Kai minä olen jotenkin vanhan aikainen kun minusta tuntuu niin kiusalliselta että ystäväni käyttää minun "vanhaa"... Vaikka ei kai siinä sit mitään väärää ole... Se vain tuntuu niin oudolta, miks ystävän piti tavata juuri minun ex...?

Vierailija
6/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasilla asioilla on kumminkin tapana paljastua. mieti esim 3 vuoden päästä vietätte mökillä iltaa ja mies vahingossa möläyttää jotain.

siinä vasta olisi aihetta miehelläsi ja kaverillasi suuttua kun olette tollasen asin salanut. ainut minkä jättäisin kertomatta olis että tämä mies on se kenen kanssa olet "pettänyt". sanoisin vaan että on ollut jonkinlainen suhde ennen kun nykyisen miehesi tapasit.kertoisin asiasta mahdollisimman pian että ei sitten kukaan pääsisi sanomaan miksi et aikasemmin kertonut. jos tollasen salaat niin siitä vasta epäilykset herääkin kun asia kumminkin joskus paljastuu.

Vierailija
7/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on itseltä mahdollista elellä niin normaalisti kuin mahdollista, olla kohtelias mutta visusti katsoa ettei anna aihetta minkäänlaiseen spekulaatioon, jos asia jossain vaiheessa tulee tavalla tai toisella ilmi. Äkkiä se tilanne normalisoituu, etkä edes ajattele tyyppiä entisenä panona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi