Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt palashampoota hiustenpesussa? Toimiiko??

Vierailija
20.01.2010 |

http://www.vihreakosmetiikka.fi/product_info.php?cPath=26&products_id=1…

Kiinnostaisi kokeilla, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mytta valitettavasti ei toiminut minulla. :-( Nykyään käytän Urtekramin shampoota.

Vierailija
2/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippua, eli toimii niin kuin saippua joten tahmeuttakin voi olla. Minulla on toiminut parhaiten 100%:nen oliivisaippua, sillä saa todella kiiltävät hiukset ja on hellä päänahalle.

Pyrin muutenkin suosimaan kasvisperäisiä koska eläinrasvaakin saattaa esiintyä vaikka olisi käsintehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se tarkoitettu hiuksille vai vartalolle?

T: ap joka on ärsyyntynyt tavallisiin shampoisiin, kun aina aluksi hyvältä vaikuttava alkaa pian ärsyttää päänahkaa...

Vierailija
4/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etikka/sitruunahuuhtelua eikä pesuveden pehmentämistä koska oliivisaippuassa ei ole lainkaan kiinteitä rasvoja.

Vierailija
5/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnokaupoista, ainakin olen nähnyt sitä turkkilaisessa elintarvikekaupassa,samoin on lomilla tullut ostettua kun melkein ilmaiseksi saa :)

Vierailija
6/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnokaupoista, ainakin olen nähnyt sitä turkkilaisessa elintarvikekaupassa,samoin on lomilla tullut ostettua kun melkein ilmaiseksi saa :)

T: ap, joka muistaa että kaapissa taitaa olla käyttämätön sellainen (jostain, ehkä kreikasta, tuliaisina saatu)

Vierailija
7/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös jokin kreikalaisen ruoan erikoiskauppa, sieltä saattaa saada tuota oliivisaippuaakin.

Vierailija
8/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreänruskea joten saattaa olla. Sen pitäisi myös olla hyvä iholle, suosittelevat myös vauvan pesemiseen koska ei kuivata ihoa.

Vierailija
9/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreänruskea joten saattaa olla. Sen pitäisi myös olla hyvä iholle, suosittelevat myös vauvan pesemiseen koska ei kuivata ihoa.

Vierailija
10/10 |
20.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliivisaippualla, iho tuntuu niin hyvältä sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä