karppaus- kuinka nopsaan laihtuu?
Aloitin laihiksen 3 viikkoa sitten ja 2 ekaa viikkoa menin kilokulbin mukaan. Painoa lähti ekalla viikolla 3 kg ja toisella noin puoli kiloa. Oli niin hankalaa laskeskella kaloreita, kun olen kahden pienen kanssa kotona ja he vievät kaiken ajan :)
Tämän viikon olen karpannut, pari päivää paino pysyi suunnilleen samassa ja eilisestä paino pudonnut 1,2kg!!! Täh!! Eilen söin ihan kunnolla, partajugua, pippuripihviä kermakastikkeella juustoja, pähkinöitä ja tietty kasviksia. Mitään liikuntaa en harrastanut.
Lähdinkin tässä miettimään, että miten nopsaa tahtia tällä ruokavaliolla laihtuu?
3 vkoa sitten painoin 87kg ja nyt 82kg, pituutta minulla on 172. Haluaisin pois alkupainosta noin 20kg!
Tää juttu sopii minulle mahdottoman hyvin!! Rakastan juustoja, kermakahvia, kermaisia ruokia yleensäkin :) Yhtään en ole kaivannut karkkia taikka viljoja (leipää, perunaa, pastaa jne).
Maaliskuun lopulla minulla on matka ja haluaisin silloin olla jo sutjakassa kunnossa, mahdankohan päästä tavoitteesseni?? No en silti ihan tuota 20kg:tä tavoittele, mutta jos vielä -10kg 8 viikossa saisi pois.. onkohan mahdollista? Mitä tahtia te muut karppaajat olette laihtuneet?
Kommentit (2)
Lähtöpaino oli n. 52 kg. Jouluna repesin mättää suklaata= ) Nyt paino 48 kg. Tuskin tulen tästä enää laihtumaan tällä ruokavaliolla. Kannattaisi varmaan kuiten lisätä liikuntaa, jos tahtoo laihtua.
Alussa paino usein karisee nopsaan kun turvotukset ja turhat nesteen lähtee.