Mitä olette mieltä tälläisestä seksi-kaverisuhteesta?
Mulla on sellainen tilanne että tapailen miestä jonka kanssa olin yhdessä puolitoista vuotta, ja asuimme lähes koko tuon ajan. Nyt noin puolen vuoden mies soittaa mulle kerran viikossa ja pyytää käymään ja menen illalla ja seuraavana aamuna mun pitää lähteä aikaisin pois. Mies hermostuu jos itse soitan viikon aikana ennenkuin hän soittaa. Mies ei soita kuin humalassa ja kun menen hänen luokseen; hän ei huomioi mua, kosketa mua kuin yöllä ja joskus harvemmin aamullakin ennen kuin haluaa mun lähtevän pois. En saa itse koskea häneen,jos hän itse tee aloitetta ja jos teen koskettamisesta aloitteen hän torjuu. Jos olemme samassa baarissa viikonloppuna niin hän istuu eri pöydässä ja pyytää yleensä luokseen vasta vähän valomerkkiä ja aamulla mun pitää lähteä pois. En tiedä onko mitään tässä mitään järkeä. En tiedä miksi torjuu, ei kosketa ja ei puhu mulle kuin humalassa ollessaa. En tiedä mitä mies tuntee mua kohtaan, mulla on vielä rakkauden tunteita häntä kohtaan. Mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (13)
Olen itsekin ollut kolmesti suhteessa, jossa tiesin, ettei miestä oikeasti kiinnosta. Tykkäsi kyllä, mutta ei tarpeeksi ja ei halunnut vakavaa suhdetta. Tapailtiin pitkälti miehen ehdoilla ja kun miehen teki taas mieli seksiä. Tavatessa oli tosi mukava, jutteli, passasi jotain naposteltavaa, helli, silitteli, huomioi, kosketteli, halaili kaipaavasti lähteissä jne. Silti tuokin rikkoi, koska itse oli rakastunut ja toinen ei kuitenkaan halunnut syvempää/tiiviimpää suhdetta. Itsetunto siinä vajosi, kun halusi toista niin paljon ja tiesi pohjimmiltaan olevansa vain seksikaveri.
Vie sille ukolle pumpattava barbara. Sano että tässä sulle panoseuraa joka ei vaadi hellyyttä tai puhekaveria ja jonka voit tunkea kaappiin heti kun siltä tuntuu.
Miehet kohtelevat meitä naisia juuri niin kuin annamme heidän itseämme kohdella.
Jos suostut pumpattavaksi barbaraksi, niin sellainen saat olla hamaan hautaan asti.
Sinulla on tunteita miestä kohtaan. Hänellä ei ole sinua kohtaan selvästikään muita tunteita, kuin pallien tyhjennystarve.
Tee itsellesi palvelus ja jätä tämä mies! Tulet yllättymään kuinka puhelias tästä miehestä tulee, kun ilmoitat että et enää suostu pelkäksi panopuuksi. Sillä sehän sinä nyt olet. Hän tulee soittelemaan kännissä ja pyytelee luokseen MUTTA ÄLÄ MENE! Suostu ainoastaan selvinpäin keskusteluun. Ja mielellään vielä jossain muualla, kuin hänen luonaan.
Ehkäpä tämä mies huomaa, että olet sen arvoinen. Tai sitten ei, jolloin hän tekee sinulle suuren palveluksen. Ei näiden tunnevammaisten kanssa kannata elämäänsä tuhlata!
Onko tässä maailmassa oikeasti naisia, jotka suostuvat pumpattaviksi barbaroiksi ja antavat miesten kohdella heitä noin? Millainen suhde sulla on vanhempiisi ja erityisesti isääsi kun noin vähäarvoisena itseäsi pidät?
tarkoitan sitä, että tämä mies ei ole ystäväsi.
mun ystävä on hyvä ystävä. me tehdään usein työprojekteja yhdessä, chättäillään netissä päivittäin. kun mua joku huolettaa, kysyn ystäväni mielipidettä ja neuvoa. jos hän tarttee apua, minä tietysti autan ihan miten vain voin. ja tiedän, että voin luottaa hänen apuunsa. upea mies. silloin tällöin harrastamme myös ehkäpä tämän pallonpuoliskon ihaninta, hellintä, intiimeintä seksiä... mmmmm-mmmmm :))
mutta sun 'kaveri' ei halua viettää aikaa kanssasi, jutella, eikä edes viihdy seurassasi. päätä, haluatko yrittää olla hänen kaverinsa, vai tyydytkö olemaan kaverisi itsetyydytyksen väline. jälkimmäisestä tulee sulle vain paha mieli, joten en suosittele...
Olen harkinnut että en mene enää tuon miehen luokse perjantai-iltana kun soittaa taas kuitenkin klo 20 aikoihin ja mun pitää seuraavana aamuna lähteä pois hänen luota klo 7 jälkeen. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Olin viimeksi tämän miehen luona sunnuntai-iltana, menin hänen luo kuuden aikaan illalla ja lähdin kuuden aikaan aamulla, mies oli selvinpäin ja makasi koko illan sohvalla, kun yritin mennä lähelle niin torjui j akun kävimme nukkumaan niin hän ei torjunut kun menin lähelle, odotin taas turhaan hellyyttä yms. annoin miehelle seksiä, tarkoitan että mies sai mitä halusi ja minä en saanut mitään ja kävin vaan viereen nukkumaan ja aamulla lähdin kun heräsin. Mä yritin jutella miehelle illan ja aamun aikana mutta hän puhunut mitään. Ja nyt ei taas soita eikä pidä yhteyttä ennen perjantaita jolloin hän yleensä soittaa. Muutaman kerran mies on pitänyt mua hyvänä kun on ollut humalassa. Mä tunnen itseni hyväksikäytetyksi ja olen miettinyt miksi olen tälläisessä suhteessa ja olen tullut siihen tulokseen että huomiota ja hellyyttä yksinäisyyteen.
siis haen huomiota ja hellyyttä yksinäisyyteen. Ja silloin kun asuin hänen kanssaan ja olimme yhdessä tuon puolitoista vuotta meidän suhde oli samanlainen. Mua ärsyttää kun vertaan tilannettani esimerkiksi veljeeni ja hänen tyttöystävään, he ovat olleet yhdessä yli 4 vuotta ja heillä on suhde kuin silloin tapasivat
hänelle jutella jos hän ei sitä halua. Miksi haluat olla hänen kanssa jos hän ei sitä halua. Miksi haluat hellyyttä jos hän ei sitä halua. Miksi yrität, tyrkyttäydyt, et usko sitä todeksi mitä koet ja et hyvänä pidä. Elämässä voi tulla vastaan ihminen, joka vastaa tunteisiisi, mutta noin et häntä tapaa. Seksisuhdekin pn yleensä sellainen, missä molemmat nauttivat, vaikka eivät muuten juttelisi tai olisi tekemisissä baarissa. Ja tuon puhumattomuuden siellä ymmärrän, haluat olla niinkuin ennen, mutta mies katsoo jo eteenpäin.
Neuvoni on, että älä suostu tuollaiseen! Mies ei ole kiinnostunut sinusta, ei tule ikinä olemaankaan, vaikka salaa niin toivotkin. Teet vain hallaa itsellesi. On tietysti vaikeaa lopettaa ja katkaista välit, kun on vielä tunteita toista kohtaan, mutta voin vakuuttaa että päästämällä irti tästä miehestä pääset jatkamaan elämääsi. Tiedän mistä puhun, ja tiedän että se tulee olemaan hyvin vaikeaa. Mutta se kannattaa. Olet ansainnut jotain paljon parempaa. Sinua käytetään hyväksi, olet pelkkä pano tuolle sialle. Älä tuhlaa aikaasi tuohon, se vain rikkoo sinua entistä enemmän sisältä. Etsi mieluummin tervettä parisuhdetta, jossa on rakkautta ja välittämistä ja hellyyttä puolin ja toisin. Sellaista sinä kaipaat, joten ei kannata jämähtää tuon ukon hyväksikäytettäväksi. Tsemppiä elämääsi! :)
Onko tässä maailmassa oikeasti naisia, jotka suostuvat pumpattaviksi barbaroiksi ja antavat miesten kohdella heitä noin? Millainen suhde sulla on vanhempiisi ja erityisesti isääsi kun noin vähäarvoisena itseäsi pidät?
ja lakkaa menemästä sinne, kun herra suvaitsee kutsua. Alennat itseäsi tuollaisessa "suhteessa". Joskus kun pääset siitä eroon, niin sua tulee ällöttämään, että olit niin alhainen.
Samaa mieltä;
Neuvoni on, että älä suostu tuollaiseen! Mies ei ole kiinnostunut sinusta, ei tule ikinä olemaankaan, vaikka salaa niin toivotkin. Teet vain hallaa itsellesi. On tietysti vaikeaa lopettaa ja katkaista välit, kun on vielä tunteita toista kohtaan, mutta voin vakuuttaa että päästämällä irti tästä miehestä pääset jatkamaan elämääsi. Tiedän mistä puhun, ja tiedän että se tulee olemaan hyvin vaikeaa. Mutta se kannattaa. Olet ansainnut jotain paljon parempaa. Sinua käytetään hyväksi, olet pelkkä pano tuolle sialle. Älä tuhlaa aikaasi tuohon, se vain rikkoo sinua entistä enemmän sisältä. Etsi mieluummin tervettä parisuhdetta, jossa on rakkautta ja välittämistä ja hellyyttä puolin ja toisin. Sellaista sinä kaipaat, joten ei kannata jämähtää tuon ukon hyväksikäytettäväksi. Tsemppiä elämääsi! :)
Siis mitä ihmettä sä oikein teet ittelles nainen???
Ihan paska kusipää ukko se on. Tunnevammanen ja varmasti sillä on 10 muuta barbaraa joita se vetää ku pässejä narussa vaan.
POIS tuollaisesta elämästä ja NYT. HETI!!!!
Muutoin saat paskaa niskaas jatkuvasti. Helvetillinen noidankehä syntyy jos et pian ja HETI LOPETA!!!
Hyi VITTU mikä tyyppi se äijä!
Sinussa ei ole muuta vikaa kuin ettet arvosta itseäsi. Käy kampaajalla, kosmetologilla ja ystävien kanssa ulkona, hemmottele itseäsi. Älä vastaa miehen puheluihin tai viesteihin. Koveta itsesi tarpeelliseksi ajaksi ja keskity itseesi, ole itsekäs ja huolehdi itsestäsi. Seksi on paljon parempaa yksin - kuin tuollaisen miehen kanssa - siihen asti kuin löydät sinua arvostavan miehen. Onnea elämääsi Ap!