Mistä löytää ystäviä?
Tai yksikin riittäisi. Asun Helsingissä eikä minulla ole yhtään ystävää. Lapseni on jo kouluikäinen joten seurakunnan kerhot eivät ole enää ajankohtaisia meille.
Kommentit (6)
Harmi kun olen töissä miesvaltaisella alalla ja miesystävää en kaipaa vaan nais kaveria. Olenkin joskus ajatellut, että olisinpa töissä sairaalassa tai lastentarhassa jossa naisia piisaa, mutta ei...
Harrastuksista en ole kaveria saanut, mun naiset tulee sinne jo omien kavereiden kanssa ja keskittyvät keskenään jutskaamiseen joten en vaan saa "ängettyä" itseäni väliin=)
valitse joku laji, joka kiinnostaa. varsinkin etnolajeissa (latinot, afro, itämaiset jne.) käy hauskaa monenikäistä porukkaa aloittelijoista edistyneisiin. hikisen treenin jälkeen on hauska mennä tanssikavereiden kanssa siiderille ja puhetuokiolle - enkä kyllä ole monivuotisen harrastajakokemukseni perusteella havainnut mitään 'kaverin-kesken-vaan-supistaan' -ryhmittymien syntymistä toisin kuin esim. kuntosaleilla. kokeile, on hauskaa. ja saat kavereita.
harrastuksen kautta. Minullakin on kouluikäiset lapset, joiden muutamien äideistä on tullut hyviä ystäviä vuosien mittaan.
Tuli kanssa heti mieleen nuo seurakunnan kerhot.
Mut joku harrastus?? Nykyään taitaa olla aika vaikee löytää ystäviä.. Käy jossain missä tapaat samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. Tai töistä? Voi kai työkavereista saada ihan ystäviäkin.. Tai mee jollekkin kurssille