Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen rinnat on ensijaisesti luotu ja tarkoitettu ravitsemaan lasta

Vierailija
19.01.2010 |

Ei miehen tai median viihdykkeeksi.

Jos niin olisi, niin ainakin toinen rinta olisi ilman maitorauhasia eikä elimistö ja hormonit alkaisi muodostamaan sinne maitoa tietyssä vaiheessa raskautta.

Sääli sellaisten äitien lasta jotka ei asiaa tajua.

Menee omat ja miehen mieliteot ja halut vauvan edelle.

Vai että 2kk lähes vastasyntyneelle se äidin rinta olisi vain lohtu välillä, ei muuta.

Surullista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen ihmisiä, jotka nyppivät kaikessa rusinat pois pullasta. "Tahdon lapsen, mutta en aio sen enempää imettää kuin hoitaa tätä".

Vierailija
22/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ihmisen biologia ohjelmassa. sori.

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain ihmisen biologia ohjelmassa. sori. 10

Vierailija
24/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseni seksuaalista nautintoa varten. Tietysti eri asia, jos on joku yh, niin voi olla toista mieltä.

Vierailija
25/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin saanut molemmat, olen miehelleni nainen ja lapsilleni äiti, ei siinä sen kummempaa! =D

Vierailija
26/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen alkoi kävellä, ennen takapuoli oli ainut mitä urokset näkivät, ihminen nousi jaloilleen ja mies näki naisen edestä päin. näin ollen huulet muistuttavat häpyhuulia ja rinnat pyllyä. bilogiaa.

Vierailija
27/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maitorauhaset ja miehelle ne ovat seksiä varten.

Jos molemmat, sekä lapsi että mies kuuluu elämääsi, on rinnoilla siis kaksi funktiota.

Nykymaailmassa ruokinnan tarve on muuttunut paljon siitä, mitä se on historiassa ollut. Seksi ei ole oleellisesti muuttunut 10 000 vuodessa.

Rintojen seksuaalinen merkitys on siis noussut huomattavasti viimeisen sadan vuoden aikana. Nykyään rinnoista saa myös nauttia ja niistä saa pitää huolta, niiden ensisijainen tarkoitus lienee kuitenkin edelleen ruokinta.

Elämässä on kuitenkin monta asiaa, enkä henkilökohtaisesti juuri arvosta yhden asian ajajia. Yhden asian ajajat ovat mielestäni rajoittuneita.

Vierailija
28/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen ihmisiä, jotka nyppivät kaikessa rusinat pois pullasta. "Tahdon lapsen, mutta en aio sen enempää imettää kuin hoitaa tätä".

Äitiys on sinusta siis vain uhrautumista? Itse olen kyllä sitä mieltä, että mun tissit on luotu ensisijaisesti iloksi sekä itselleni että miehelleni ja myös kaikille muillekin miehille, jotka niitä sattuu päivän aikana vilkaisemaan;) Tiedä vaikka sinunkin miehesi:D

Vierailija
29/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun tissit on luotu ensisijaisesti imetystä varten, mutta on se ihan kiva bonus, että niistä on seksuaalisesti iloa mulle ja miehelleni :) Mä oon vissiin sen verran yksinkertainen, etten ymmärrä, että miksi se seksuaalinen ilo sulkis imetyksen pois tai toisin päin.

Vierailija
30/30 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat ensisijaisesti rintaruokintaa varten. Mulle on ainakin tärkeempää rintaruokkia lasta, kun viihdyttää niillä miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän