Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi imetyksen aiheuttamaan hiustenlähtöön?

Vierailija
19.01.2010 |

Vauva 5 kk ja tukka tippunut tukkoina jo kuukauden, ei enää paljoa naurata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mikä täällä auttoi... nyt vihdoin alkaa olla vähän tukkaakin taas päässä!

Vierailija
2/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi vitmiinien syönti. Syön multivita mamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tukka on ennallaan.

Syö terveellisesti ja monipuolisesti ja huolehdi myös vitamiinien/hivenaineiden ja kivennäisten saannista.

Vierailija
4/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se loppuu itsestään, mulla jo ennen imetyksen lopettamista. Leikkuutin myös hiukset aika lyhyiksi niin helpotti oloa kun tippui vain lyhkäisiä hiuksia ja saattoi vaikuttaa ehkä siihenkin ettei hiuksia enää tippunut.

Vierailija
5/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenlähtö johtuu ainakin osittain siitä, että jostain syystä raskauden aikana ja pian vauvan syntymän jälkeen hiuksia lähtee hyvin vähän. Eli hiustenlähtö johtuu siitä, että hiukset, jotka olisivat lähteneet viimeisen vuoden aikana lähtevätkin vasta nyt kerralla.

Eli ei siihen oikein mikään auta. Paitsi jos saisi ne lähtemään jo aiemmin normaalisti. Menee kyllä ohi, kun "varasto" on lähtenyt.

Toki vitamiineja voi syödä, niiden tarve on kuitenkin aika suuri imetyksen aikana.

Vierailija
6/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin säännöllisesti koko raskaus- ja imetysajan ja hiukset voi paremmin kuin koskaan. Sellaista söin (apteekista) kuin Kalcipos-D-mite.

Vierailija
7/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, lukekaa nyt ne oppaat mitä neuvolastakin saa.

Hiukset lähtee noin neljän kuukauden kuluttua laukaisevasta tapahtumasta joka hiljan synnyttäneillä äideillä on siis se synnytys johon liittyy melkoiset hormonaaliset muutokset. Raskauden aikana hiuksia lähtee tavallista vähemmän ja sen takia synnytyksen jälkeen muutaman kk kuluttua voi tuntua että hiuksia lähtee ihan hirveästi.

Samalla lailla joskus jokin infektio tai kova stressi voi laukaista hiusnystyjen lepovaiheen minkä seurauksena hiuksia lähtee muutaman kk kuluttua reilummin.

Imetyksellä/imettämättömyydellä ei ole mitään tekemistä tuon hiustenlähdön kanssa. Kunnon ruokailusta kantsii toki joka tapauksessa pitää huolta.

Vierailija
8/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa tukanlähtö 3kk synnytyksestä ja kestää 3kk, sit alkaa hiipua ja lopulta alkaa taas kasvaa takasinkin.

Sama tapahtunut 4 kertaa. Eli mun tapauksessa MYÖS keskenmenon jälkeen! (meni kesken rv 12, sikiö oli elossa vielä rv 8)

Vierailija
9/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut joka oppaan sanasta sanaan mitä neuvolasta olen saanut, mutta tästä niissä ei mainittu yhtään mitään.

Muualta olen sattumalta törmännyt selitykseen, miksi hiukset lähtee. Neuvolasta ei tähän ole saanut mitään tietoa.

t. 6

Vierailija
10/12 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten lähtö liittyy raskauteen, ei imetykseen.

Multa on kuollut vauva kohtuun ja ihan samalla lailla lähti hiukset senkin raskauden jälkeen kuin elävien lasten kohdalla.

Hiusten lähtö hidastuu raskausaikana ja siksi niitä lähtee raskauden jälkeen määrässä enemmän. Hiustenlähdölle ei sinsänsä mitään voi, mutta hiusten uudelleenkasvua voi yrittää nopeuttaa esim. kampaajilta saatavilla hoitoaineilla.

Vierailija
11/12 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella voi peittää hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
12/12 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten lähtö liittyy raskauteen, ei imetykseen.

Multa on kuollut vauva kohtuun ja ihan samalla lailla lähti hiukset senkin raskauden jälkeen kuin elävien lasten kohdalla.

Hiusten lähtö hidastuu raskausaikana ja siksi niitä lähtee raskauden jälkeen määrässä enemmän. Hiustenlähdölle ei sinsänsä mitään voi, mutta hiusten uudelleenkasvua voi yrittää nopeuttaa esim. kampaajilta saatavilla hoitoaineilla.

Voi liittyä kumpaankin, hormoonit vaikuttavat tähän, vitamiineja pitää käyttää kun on raskaana ja imettää ja nämä pitää olla juuri tähän vaiheeseen suunnattu, sillä arvojen on oltava riittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi