Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko jollain myytävänä yökasteluhälytintä?

Vierailija
19.01.2010 |

Seuraavanlaista DRI Sleeper kasteluhälytintä olisi vailla. Käsittääkseni itse hälytin ei 'likaannu' joten ostaisin siihen sitten varaosana sen kosteustunnistimen.

Jos jollain on tarjota hälytin sopivalla hinnalla niin ilmoitan tähän sähköpostiosoitteeni.

http://www.pedihealth.fi/product_details.php?p=199

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku huomais

Vierailija
2/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten mietin, että pitäisi laittaa huuto.netiin myyntiin.

Meillä on lisäksi toisenlainen kastelyhälytin (pikkarit, joihin kiinnitetään langaton hälytin) myytävänä. Tämä on n. 8 vuotiaan kokoa, mutta saa varmasti pienennettyä sivuista. Pikkareita on kahdet, toiset pesuun ja toiset käyttöön. ´Saa pestä pesukoneessa 60 asteessa.

Laitatko jonkun sähköpostiosoitteen tänne, minne voin laittaa lisätietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin kiinnostunut ostamaan vastaavanlaisen kasteluhälyttimen! Jos jollain muulla olisi myynnissä tai edellinen ei olekaan kiinnostunut, voi sähköpostia laittaa osoitteeseen mmmia5@windowslive.com. Myös ne pikkarit kiinnostais. Viitsisitkö laittaa niistä tarkempaa tietoa? Meillä on kohta 8 vuotias lapsi, joten koko voisi olla hyvä. Onko teillä ollut niistä hyötyä? Kovin erilaisia kokemuksia olen kuullut.

Vierailija
4/13 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytäväksi.

Tämä siis niille, jotka olivat kiinnostuneita sitä ostamaan.

Vierailija
6/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse koin sen tosi hankalana. Lapsi pyöri monesti sängyn ylä- tai alaosaan, eikä pissat osuneet pienelle lakanan kaitaleelle. Meillä ainakaan ei ollut kyse mistään koko lakanasta, vaan pienestä kaitaleesta, joka laitetaan oletetulle pissa-alueelle.

Ja noihin kasteluhälyttimiin on hirveät jonot neuvoloissa ainakin pk-seudulla.

Vierailija
7/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ette pelkillä lakanoilla tee mitään? (niissä lakanoissa on vastukset ja johdot)

Vierailija
8/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tosi kallis ja lapsi ei herännyt siihen hälyttimeen ollenkaan. Vanhemmat kyllä heräsivät :///

Vierailija
9/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sähköposti alakkava@hotmail.com. Ja pääkaupunkiseudulta kiitos, mielellään tulen hakemaan, ettei tarvitse postittaa.

Vierailija
10/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa siis juuri tuon minihälyttimen.

Meillä on kokeilussa neuvolan lakanamallinen hälytin ja se on vihonviimeinen kapistus.

Koko sänky ehtii kastua tyynyä ja peittoa myöten ja silti lakana ei hälytä... vedellä testatessa kyllä hälytti.

Ostan siis sen mallin jonka saa pikkupöksyjen sisään ja laitan siihen päälle vielä vaipan lapselle, mä en JAKSA pyykätä joka aamu kaikkia vuodevaatteita.

Jos joku ketjuun kirjoittaneista ei jo ole ehtinyt myydä omaansa niin minun meiliosoitteeni on

muukalainen5@luukku.com

Vierailija
11/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Eikö teille kenellekään ole tarjottu yökasteluun tarkoitettuja lääkkeitä...? Meillä on ainakin ne käytössä.

Vinkiksi muuten, että meillä laitetaan yöksi Tenan kaikista paksuin side (ei vaippa). Näin ei kastu koko sänky, jos vahinko käy.

Vierailija
12/13 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämättömän tehokas! Hälytin ehti hälyttämään ehkä n. kuusi kertaa (eli kuutena yönä), ja sen jälkeen poika oppi jo kuivaksi! Aluksi sänky kastui aivan kokonaan, myöhemmin lapsi oppi itse pysäyttämään pisut ja teki sitten loput pönttöön. Sanat eivät riitä kuvamaan, miten ihanalta tuntuu taas nukkua kokonaisia öitä ekaa kertaa vuosiin :-)

Asumme Espoossa, ja saimme muuten n. kahden viikon odotuksen jälkeen sen varsinaisen hälytinlaitteen (lakana piti tosiaan ostaa itse) - itsekin kuvittelin, että sitä pitäisi jonottaa kuukausia ja harmittelin sitä, että kesti niin kauan soittaa neuvolaan (sain siis puhelimitse lääkäriltä lähetteen).

Ja kaiken tämän riemukkaan mainoistamisen jälkeen mainittakoon, että koska olen jo palauttanut laitteen, on meilläkin lakana myytävänä. Mailitse voi tiedustalla aberlour1@luukku.com

Vierailija
13/13 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä, tai jollain muulla, on vielä myytävänä sellainen lakana, haluaisin ostaa sen. Saamme itse hälytin laitteen jonottamatta tk:sta täällä Hämeessä. epäilen vähän tosin 7-vuotiaamme oppimista, koska hän nukkuu tosi sikeästi, eikä herää itse koskaan pissalle. Vaipat on siis käytössä öisin. Pelkään juuri, että kaikki muut heräävät paitsi itse poika. Siis ilmoita osoiteeseen satu.lukkala@aina.net