Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haalari, jossa vaaleanpunaiset olat, miten peittäisit ne, jotta poika voisi sitä käyttää?

Vierailija
19.01.2010 |

Harmillisesti 1,5v. poika ei pidä lainkaan hänelle ostetusta haalarista ( liika jäykkä ja epämukava). Selkeästi viihtyy paremmin isosiskon Remun vanhassa haalarissa, joka muuten tummansininen, mutta yläosassa vaaleanpunaista. Haluaisin jotenkin ne vaaleanpunaiset peittoon, joten kannattaisiko minun värjätä kangas nappiväreillä, ompelijalla ompeluttaa uudet kankaat siihen päälle, vai onko jopa olemassa jotain kangasmaalia, jota itse voisi vain maalata vaaleanpunaisten kohtien päälle.

Olisiko kenelläkään hyvää vinkkiä ja jos ei ole niin tietääkö joku jonkun hyvän käsityökeskustelupalstan missä voisi asiaa kysäistä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ommeltua?

Vierailija
22/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se joillakin USKOMATTOMAN huono itsetunto jos nolostuu kun on pojalla vaal.punaista ja joku puistoäiti luulee lapsen olevan tyttö! Voi hyvänen aika!

Tätä se juuri on kun äitiä hävettää..KASVATTAKAA SELKÄRANKA niin ei pojistanne tule nössöjä kuten äidistä, joka pelkää kun toinen sanoo vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa leimaa, sinulla on vaan leima sisällä joka estää sinua olemasta oma itsesi ja tekemästä asioita niinkuin haluaisit.

Kukaan ei anna kenellekään leimaa vaikka luulee poikaa tytöksi! Tuo on sinun itse keksimä juttu.

Vierailija
24/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pdä olla kenellekään tärkeä, se ei enää nykyaikana kerro onko lapsi tyttö vai poika.

HERÄTKÄÄ JO TÄHÄN PÄIVÄÄN.

Vierailija
25/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kelpuuttamatta vaatetta jonka hänelle päälle laitat? Eihän se ole kun pistätä haalarin päälle! Ei tuollainen melkein vauva siitä mitään ymmärrä! Tarkoitan että laitat sen oman haalarin sille pääle, et sitä siskon vanhaa... Noin sitä pompotellaan äitiä jo tuossa iässä, mieti 15v päästä...

Vierailija
26/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käydä niin, että peittelytuloksesta tulee selvästi "yritin peittää tämän vaaleanpunaisen" -näköinen. Anna olla reilusti vaaleanpunainen ja osta pojalle sitten selvästi pojan myssy.

Vierailija
27/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan kokoisen heijastinkaistaleen ja liimata kankaaseen kiinni. Sitä kangasta saa ihan perusmarketeista.

Vierailija
28/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän ap:tä. Jos minulla olisi poika, en kyllä kuunaan laittaisi hänelle isosiskon vanhaa, vaaleanpunaisella ja röyhelöllä koristettua haalaria. Ja olkoonkin pinkki kuinka trendiväri tahansa, niin silti en laittaisi.

Tosin saattaa olla aika haastava tehtävä saada se pinkki piiloon. Myy haalari huuto.netissä tai kirppiksellä ja osta vastaavanlaisesta paikasta joku poikien haalari. Tai koeta vaihtaa jonkun kaverin kanssa, jos sattuisi löytymään pienelle pojalle sopivaa haalaria.

Vierailija
29/29 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kelpuuttamatta vaatetta jonka hänelle päälle laitat? Eihän se ole kun pistätä haalarin päälle! Ei tuollainen melkein vauva siitä mitään ymmärrä! Tarkoitan että laitat sen oman haalarin sille pääle, et sitä siskon vanhaa... Noin sitä pompotellaan äitiä jo tuossa iässä, mieti 15v päästä...

se kallis uusi puku on törkeän epämukava päällä, mutta siskon vanha on mukavan pehmeä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi