Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei taida olla epäselvää, onko Viivillä posliini :)

Vierailija
19.01.2010 |

Satuin löytämään hänestä voicen sivuilta upean kuvan, mutta lilat bikinit paljastavat aika hyvin alapään tilanteen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi on tosiaan upea ilmestys. Pisti vaan silmään, kun ei ole kuitenkaan tarkoitus paljastaa misseistä ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin paljon en olisi halunnut ko. mimmistä tietää...

Vierailija
4/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä mitenkään erityisen järkyttävää. Ehkä mun näyttö on sen verran pieni, etten olisi tullut kiinnittäneeksi huomiota ko. asiaan, jos olisin nähny tkuvan muuten vaan.

Ehkä alaosa olisi voinut olla kokoa isompi. Mutta miettikääs, miten paljon pitempi tämä ketju olisi ollut, jos biksuista olisikin tursunnut majava!

Vierailija
5/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. biksujen ja muiden niukkojen alaosien kanssa sellaisia todella ohuita näkymättömiä sukkahousuja, jotka siis puettiin biksujen alaosan alle. Ei paljastunut ns. camel toe. Nykyään se ei näemmä ole enää tapana...

Vierailija
6/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...yleensäkin monissa bikineissä ja uikkareissa niiden ohut alaosa. En itsekään halua esitellä jalkoväliäni uikkareiden läpi. Ihan merkkiuikkareissa on tämä sama ongelma ollut. Olen kotona miettinyt että pitäisikö ommella jokin paksumpi vuorikangas bikineihin.

Vierailija
7/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja majava olis yhtä lailla näkynyt biksujen läpi. Liian ohuita kankaita kyllä on kun noin yks.kohtaisesti näkyy läpi :(

Vierailija
8/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänselvää, miltä posliini näyttää biksuissa?

Olen luullut, että se juuri onkin posliineilla tarkoitus, että housut uppoaa sinne vakoon syvälle, että näkyy kaikille, että olen karvaton.

Ihme voivottelua.

Vierailija
9/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja majava olis yhtä lailla näkynyt biksujen läpi. Liian ohuita kankaita kyllä on kun noin yks.kohtaisesti näkyy läpi :(

ihmettelikin tykönänsä, miksi biksujen alle puettu esim. ihonvärisiä stringejä, jos haarakiilaa ei ollut vahvistettua mallia.

Mä en ainakaan voisi mennä julkiselle paikalle noin ohuessa alaosassa. Mitähän on valmistajalla ollut mielessä? Tai jos camel toe onkin uudet nännit! Muistatteko, kun nöpöttävät nännin tuli muotiin noin v. 1999-2000? Silloin tuli myös nää nöpönänniset mallinuket.

Vierailija
10/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos camel toe onkin uudet nännit! Muistatteko, kun nöpöttävät nännin tuli muotiin noin v. 1999-2000? Silloin tuli myös nää nöpönänniset mallinuket.

[/quote]

Vierailija
11/14 |
19.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä herkkupillu!

Kerrankin näkyy muodot kunnolla...

Vierailija
13/14 |
21.04.2013 |