Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apuva....

Vierailija
18.01.2010 |

en tiedä pitäiskö suhdetta jatkaa???

ollaan seurusteltu n.4 vuotta, ja kerran jo pakkasin tavarat ja lähdin, mutta palasin 4kk tauon jälkeen.

syy eroon silloin oli miehen juominen, ja mun tunteet, eli en tienyt mitä tunnen.

eron piti olla lopullista. joten pidin hauskaa, ja päädyin sänkyyn yhteisen ystävämme (sanotaan vaikka nimeksi kalle) kanssa, ja nyt kun olemme taas yhdessä mieheni tulkitsee sen pettämisenä, enkä saa pitää yhteyttä siihen mieheen (olemme kyllä vielä ystäviä vaikka mieheni sanoo mitä!). tosin myös miehelläni oli toinen silloin, enkä ole häntä kieltänyt sitä naista näkemästä. tästä on noin 2vuotta.

nyt meillä on 3kk tyttö.

sen jälkeen kun aloimme seukata uudestaan, en ole kuin yhden kerran ollut minun tyttö kavereitten kesken ulkona, siitä on noin 1kk, kävimme baarissa serkkuni(miespuolinen) ja parhaan ystäväni kanssa, tästähän sota syttyi, ja olin mieheni mukaan panemassa kallea minkä kerkeän, ja nyt se on ohi, hae tavaras, jne. noh saimme sen sitten sovittua vihdoin ja viimein.

tuntuu välillä kun olisin vankilassa.

viime viikonloppuna tyttö oli mummolassa yötä. onneks. mieheni joi meillä kaverinsa kanssa, minunkin piti juoda mutta oli kauhee päänsärky. menin sänkyyn ja pyysin laittamaan sreota hiljemmalle, soitin 3 kertaa makuhuoneesta miehelleni ja lähetin 2 viestiä, jossa kehotin laittaa hiljempaa. sitten päässänio vain napstahi ja lähdin isäni luokse nukkumaan. olin valmis maanantaina hakemaan omaa asuntoa, mutta jälleen annoin periksi ja tulin takaisin, vaikka millä ehdoilla. sanoin että 1 pieni virhe vielä niin pakkaan tavarat ja muutan.

rakastan miestäni mutta tuntuu että ei se pelkästään riitä. lupauduin vielä yrittää suhdettamme. mutta nyt minusta ei tunnu enään miltään, en haluaisi kait enää jatkaa ehkä, miten kerron tästä miehelleni??? en haluaisi satuttaa häntä, mutta en halua olla onneton. miten voin kertoa/selittää hänelle asian mahdollisimman nätisti???

kiitos vastauksista, =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa miehessä olisi mitään rakastamisen arvoista.

lähde kun vielä voit.

jos ero oli ero, niin silloin on vapaa olemaan muiden kanssa, molemmat. se, että miehesi vetää asiaa esiin jatkuvasti kertoo enemmän hänestä, kuin sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme