Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säärikarvat

18.01.2010 |

Jaksatteko talvella(kin) poistaa ne säännöllisesti? Minä en.. yrityksistä huolimatta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kyllä.. nyt vaan ollut vaikeampaa loppuraskaudessa kun massu edessä niin mahdan jättää väliin kun ei pysty

Vierailija
2/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä kuitenkin. Mulle tulee tosi ruma olo, jos koivet ja majava rehottaa, mutta kainaloista en niin välitä, olen sinut niiden karvojen kanssa.

Teen niittotyön epilaattorilla (kainalot höylällä), joten homma ei hoidu ihan käden käänteessä. Tosin tuo epilointi on kyllä vaikuttanut mulla niin, että osa säärikarvoista kasvaa tosi hitaasti, joten en ole jatkuvasti ihan hirveä gorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut "ylimääräiset" karvat poistan automaattisesti suihkussa. Jos sitä huomenna sais epiloitua..enää ei voi, kun lapsi nukkuu..

Vierailija
4/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut "ylimääräiset" karvat poistan automaattisesti suihkussa. Jos sitä huomenna sais epiloitua..enää ei voi, kun lapsi nukkuu..

kyllä mäkin varmaan ajelisin noi kainalot useammin, jos kävisin suihkussa, mutta kun meillä on suihkun kanssa vähän ongelmia, joten käymme keskimäärin joka toinen pvä ulkosaunassa, enkä mä siellä viitsi pitää ajeluvehkeitä.

Kaikkein pyhintä en höylällä siisti, oon pari kertaa kokeillu, viimeksi viime keväänä, ja TOIVOTTAVASTI nyt otin opikseni: mulla alkaa heti tuntumaan siltä, niinkuin vaossa olis hienoa hiekkapaperia. Kutina ei lakkaa, paitsi EHKÄ silloin, kun makaan selälläni jalat levällään. Epilaattori on ainoa alapään siistimisneuvo mulle, vaikka sattuukin.

Kolomone

Vierailija
5/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiedossa uimareissu, niin sit ajelen. Mulla on kohtuullisen paha atooppinen ihottuma, joten koitan minimoida ton ajelupuolen. Kesällä toki ajelen.

Vierailija
6/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun tarvii sheivata ne about joka kahden kuun välein. Eivät juuri kasva.

Vierailija
7/7 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten on hirveä homma ajella karvoja kun lapset tahtoo uimahalliin. Minulla on paksut tumma säärikarvat, joten myöskään sukkahousuissa en halua esiintyä ajelematta niitä. Mutta talvisaikaan iho kuivaa ja ärsyyntyy karvanpoistosta helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän