kaikki ystävät menneet naimisiin
olen suoraansanottuna kyllästynyt kuuntelemaan kuinka rakastuneita ja onnellisia he ovat. Myönnän,olen ehkäkateellinen,mutta eihän lapsettomillekkaan mennä hehkuttamaan miten ihanaa on saada oma vauva!?
Äh, oon niin väsynyt, turhautunut ja masentunut, etten jaksa hää juttuja lainkaan
sinkkumama(jo 10v)
Kommentit (5)
niinkun mulla oli. Menin itse muutamia vuosia sitten naimisiin eikä tuntunut kovin kivalta kun vielä naimattomat ystäväni kadehtivat ja näyttivät sen. Moni ei halunnut olla sen jälkeen enää tekemisissä. Kauheen itsekästä käytöstä mun mielestä. En ollut kehunut mitenkään asialla tms, mut se vaan sattui heihin eikä he voineet olla näyttämättä sitä.
niin osa heistä on siinä vaiheessa jo eronnutkin.
Kyllä se rakkaus vielä sinuakin odottaa, ei kannata kadehtia ihmisiä siitä, että ovat eri elämäntilanteesa. Jossain vaiheessa ehkä sinä olet se rakastunut, joka on menossa naimisiin, ja joku tuttava avioliitto-ongelmissa tai eronneena kadehtii sinua.
odottele rauhassa niin pääset olemaan olkapäänä tutuille eronneille äijille.
mäkään en jaksa kadehtia aviopareja, niillä on odotettavissa pettämisiä, toisiin ihastumista, kyllästymistä, riitoja kotitöistä, rahasta, alkoholinkäytöstä..
joku sellainen, jonka elämäntilanne muistuttaa enemmän omaasi.