Onko muita, jotka harrastavat lähes joka päivä seksiä?
Tuli mieleen kun eilen illalla ja tänä aamuna miehen kanssa touhuiltiin.
Meille iltaseksi on vähän niin kuin hyvänyön toivotus. Monesti hyvin pikainen toimitus, jonka jälkeen aletaan nukkua. Mutta aina se on hellä ja mukava hetki. Intohimoista seksiä harrastetaan yleensä viikonloppuisin.
Meistä tuo hyvänyönseksi on tosi mukavaa, joskus siihen liittyy pikainen "hyvää huomenta" seksi.
Onko muilla tällaista vai rakasteletteko te aina "täysillä"?
Kommentit (28)
nykyään 4-5krt/vk. Mun puolesta vois olla useemminkin, mutta mies olis siinä tapauksessa töissä ihan käkenä... seksisessiot ei nimittäin ennen puoltayötä pääse alkamaan (pitkä juttu, johtuu nuorimman lapsemme vuorokausirytmistä.)
Mä laukean aika nopeasti, jos niin haluan. Sen sijaan tällä naimisfrekvenssillä miehen laukeaminen voi kestää tosi kauan! Ei se mua yleensä haittaa, mutta joskus toivois kiihkeetä pikapanoa ja sillon se 45min jyystäminen alkaa käydä hermoille. Mut kuten sanottu, yleensä ei haittaa mua, vaikka kestäiskin.
Kai se nyt vähän vähempi riittää..
En minäkään saa kuin kerran viikossa (eli olen vaan kateellinen).
Ex-vaimo antoi ehkä kerran viikossa-kahdessa ahdistuksen kanssa. Silloin kuvittelin ettei ole mahdollista olla päivittäistä sexiä.
Nykyinen vaimo osoitti että naisellakin voi olla haluja. Ok, ei nyt ihan joka päivä naida, mutta välillä useamman kerran päivässä, eli ehkä keskiarvo menee aika lähelle 1/pvä poislukien kuukautisten ajat.
- se 7-8 päivää mitä menee kuukautisissa.
No sanotaanko että keskiarvo on 5 kertaa viikossa.
Ja aina vedetään yhtä tunteella ja jos mennään tuolla keskiarvolla niin minä saan orgasmin noin 4/5 kerralla.
Silloin kun miehellä on vapaapäivä niin tulee 2-3 kertaa päivässä harrastettua, mutta se päivällä tapahtuva on yleensä sellainen pikaversio. =)
Joo ja yhdessä ollaan oltu 20-vuotta ja kaksi lasta.
joskus kolme kertaa. Eikä mitään pikapanoja , vaan kunnon lämmittelyt joka kerralla. Mikäpä siinä, kun molemmat tykätään..
viisi kertaa joka päivä, on kahdeksan lasta, ja saan orgasmin yhdynnässä 18 kertaa peräkkäin, joka kerta. Lisäksi olen aina märkä eikä koskaan ole haluttomuutta. Kuukautisetkaan ei haittaa, mies senkuin jyystää vaan, ja sessio kestää vähintään sen kaksi tuntia. Aina on kiihkeää ja hellää ja ihanaa ja eroottista ja täydellistä.
...Hei kuulkaas, kuinka moni täällä taas valehtelee seksin määrästä? En tunne reaalielämässä ketään jolla olisi seksiä joka päivä, varsinkin jos on lapsia. Itse olen aviossa ja toistaiseksi lapseton, ja seksiä on välillä kerran kuussa, välillä kolme kertaa viikossa, mutta koskaan ei joka päivä. Mulla kipeytyy paikat, mies tekee pitkää päivää ja lisäksi on kuivuusongelma. Ei vaan jaksa! Läheisyyttä kyllä on. Ehkä se on sitten se läheisyys minkä te himojyystettävät laskette seksiksi...
vain siksi hetkeksi kun aamulla ruokin lapset ennen kouluun lähtöä. Ollaan toki laitettu illalla aamupalat lapsille valmiiksi keittiön pöydälle naida naksutellen ajan säästämiseksi.
Samoin aamuirrotuksen aikana käyn hakemassa postin ja viemässä roskat.
Illalla sitten mies irtoaa siksi ajaksi, että saan taas lapsille telkkarin päälle ja ruokaa eteen. Siitä ne sitten menevät huoneisiinsa kun alkaa nukuttaa, ja me miehen kanssa harrastetaan läheisyyttä omassa huoneessa. Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa!
että voiko miehenne laueta joka päivä yhtä nopeasti? Jos meillä olisi joka päivä seksiä niin kyllä jo 3 päivänä olisi jyystöä aika kauan ennen kuin lähtisi..
Omat orkut voimakkaampia jos harvemmin.
4
"Tatska: tässä tarkoitettiin seksiä jonkun toisen kanssa!"
Olen tatuoitu jätkä!
Ja monesti useaan kertaan päivässä..... Molemmat nauttii kyllä ja meillä yleensä kestääkin hieman pidempään ja annamme molemmat kaikkemme....
Viimeisen vuoden ajan on taas ollut todella kiihkeää :)
Miksi kerran päivässä laukeaminen aiheuttaisi "jyystämistä"? Minulle kerran päivässä on jo hyvin vähän... Seksihän synnyttää lisää seksiä;)
t. mään
ja kuten sanoin, tämä jokailtainen ei ole sellaista superseksiä, enemmänkin vain hellä ja mukava hetki sylikkäin. Viikonloppuisin harrastamme sitten "kunnon" seksiä. Vaikka ei minulla ole tästä arkiseksistäkään valittamista. Itse yhdyntä kestää ihan normaalin ajan. Esileikit jää vähän vähemmälle, mutta itse olen aika orgasmiherkkä, niin saan yleensä. Joskus jää saamatta, mutta saanpa ainakin hellyyttä ja on mukava käpertyä kainaloon nukkumaan jälkeenpäin. Ei meillä iltaseksi ole mikään suoritus, se on vähän kuin halailua ja pussailua, yhtä rentoa ja lempeää.
Ja kyllä meillä ainakin seksi synnyttää seksiä. Ja tuo iltaseksi tuo mielettömän yhteenkuuluvuuden tunteen.
Olisipa meilläkin. Tuo ukko vain ei saa kenenkään haluja syttymään. Joutaisi vaihtoon ja nopsaan.
joskus ennenmuinoin oli kyllä useinkin, mutta eipä nykyisin enää :(
joskus ennenmuinoin oli kyllä useinkin, mutta eipä nykyisin enää :(
muutaman vuoden tauon jälkeen kun lapset on kasvaneet vähän (3v). Aamuisinkin olisi kiva, mutta yleensä lapset herää ennen meitä niin ei ole niin helppoa kun pitää nousta laittamaan aamupalaa. :)
harrastaa seksiä useita kertoja päivässä?! Siis normaali arjessa? Onko se ukko joku maanviljelijä vai mikä, että on jatkuvasti kotona? Aamuseksi ei meillä onnistuisi mitenkään, pienempi muksuu kukkuu jo kuudelta ja niin paljon ei haluta, että viitsisi sitä aiemmin herätä. Ja isompikin on aika varhaista laatua.
Seksiä on yleensä kerta viikkoon, joskus enemmän, joskus vähemmänkin - ja ainakin mulle riittää ihan hyvin. Ei sillä, että päivittäisessä seksissä olisi jotain vikaa, mukavahan se on, jos molemmat tykkää.
;) yäks..