Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyörä vai Crosstrainer kotiin?

Vierailija
17.01.2010 |

Onko kokemuksia, kumpihan olisi parempi? Kummalla harjoittelu on tehokkaampaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatee ostaa. Ei mitään hirmu kallista. Käyn kuntosalilla mutta aina ei lasten kanssa pääse. MIillainen olis kotona hyvä?

Vierailija
2/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa ekaksi vaikka kertalippuja johonkin punttikselle ja kokeilla kumpaakin erikseen.

laadukas sen pitää kuitenkin olla, kukaan ei jaksa natisevaa ja heiluvaa vekotinta kauaa katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla siis on vuosikortti kuntosalille. Miehellä vaihtelevat työajat ja ajattelin ostaa kotia edullisen crosstrainerin tai juoksumaton. Käytössä siis 1-3 kertaa viikossa jos silloinkaan.

Vierailija
4/18 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vuoden vanha aloitus mutta minulla sama juttu :)

Vierailija
5/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tehokasta koko kropalle. Pyörällä vaan jalat, mutta ite aina crossin jälkeen oon jokapaikasta "jumissa".. Tosi tehokas!! jopa raskauden jälkeinen löysämaha saa tässä kyytiä, ku pitää vatsalihaksia käyttää.. Huippu!

Vierailija
6/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Tunturi. Meillä Crostrainer ja kovassa käytössä. Pitää olla iso liikerata, että se on tehokas. Eli ei mitään Hobby Hall/Citymarket mallia. Crostrainerissa on enemmän lihaksi kerralla työssä ja siksi on tehokkaampi.

Vierailija
7/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehokas peli ja kroppa saa kokonaisvaltaista liikuntaa. Tilaahan se vie. Mutta sitä minä suosittelen :)

Vierailija
8/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tää sit ois hyvä? (toimiikohan linkki, kun on noin julmetun pitkä..)

http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10052_13051_…

Vierailija
9/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby hallin vehkeestä....?

Vierailija
10/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei saa säädettyä vastusta, ovat aivan rimpuloita. Ole mieluummin ilman. Ovat niin huonoja ettei ole mitään iloa. Oikeasti.

Vierailija
11/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkiä, millainen ois hyvä... mieluummin olen kyllä ilman kuin otan jonkun rimpulan jolla ei tuu sit tehtyä mitään...

Vierailija
12/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osta sellaisesta paikasta, että pääset kokeilemaan. Elliptinen liikerata on hyvä, mutta niitäkin on erilaisia. Minä muutin mieltäni parhaasta mallista kaupassa tuntuman perusteella eli olin tosi tyytyväinen, että kävin kokeilemassa, enkä lähettänyt vain miestä hakemaan sopivaksi (netissä) katsomaani laitetta.

Vierailija
13/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi muuttaa vastusta, on vähän edullisempi kuin sama vehje intersportista.

Vierailija
14/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat paljon parempaa vastinetta rahoillesi.

Vierailija
15/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin usein kuin haluaisin...

Vierailija
16/18 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osta sellaisesta paikasta, että pääset kokeilemaan. Elliptinen liikerata on hyvä, mutta niitäkin on erilaisia. Minä muutin mieltäni parhaasta mallista kaupassa tuntuman perusteella eli olin tosi tyytyväinen, että kävin kokeilemassa, enkä lähettänyt vain miestä hakemaan sopivaksi (netissä) katsomaani laitetta.

Siis merkkiä kyselen...? -ap-

Vierailija
17/18 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan tosi hyvä jos sitä oikeesti käyttää :)

Mut siihen pitää satsata eli mitään halpista ei kannata ostaa!

Kuntopyöristä ostaisin sellaisen erityyppisen, en sitä perus tunturia jossa istutaan pystyasennossa vaan jossa poljetaan sinne vähän eteen päin.

Mutta kaikista näistä kotikuntolaitteista hyödyllisin olisi juoksumatto. Hyvä sellainen!

Vierailija
18/18 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kuvausten perusteella mutta kannattaisi käydä jossain kokeilemassa ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme