Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mulla on kk kesälomaa ennen töihinpaluuta saanko yhtäaikaa kotihoidontukea?

Vierailija
17.01.2010 |

Jos palaan töihin elokuussa ja ennen sitä pidän kesälomat, niin saanko sekä palkkaa että kotihoidontukea kesälomapäiviltä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi ei ollut kunnallisessa hoidossa.

Vierailija
2/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sitä aikanaan tajunnut mutta onneksi ystävällinen Kelan täti soitti kotiin ja kertoi, että kotihoidontukea saa myös loman ajalta - kunhan lapsi ei siis ole kunnallisessa hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselin asiaa kolme vuotta sitten, silloin sanottiin, että lyhin aika jolta kodinhoitotukea voi anoa on 2 kk.

Vierailija
4/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden myös kesälomalla töistä. ap

Vierailija
5/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselin asiaa kolme vuotta sitten, silloin sanottiin, että lyhin aika jolta kodinhoitotukea voi anoa on 2 kk.

että kyseessä töihin paluu sen jälkeen kun on ollut kotihoidontuella kotona lasten kanssa?? Siis tuo loma vain jatkaa kotihoitontukikautta yhdellä kuukaudella.

Ei tietenkään minkään normi kesäloman ajalta mitään kotihoidontukia maksella.

Vierailija
6/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoidan sitä ennen lasta kotona 3kk, joista heinäkuun olen myös lomalla töistä. Saan siis heinäkuun sekä palkkaa töistä ja kotihoidontukea? töihin palaan elokuussa.

Vierailija
7/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tilanne esim. että äityisloman jälkeen pitää 1 kk kesälomaa, niin silloin ei voi saada kodinhoitotukea, koska lyhin mahdollinen aika kotihoidontuella on 2 kk.

Vierailija
8/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heinäkuun sekä hoitovapaalla että kesälomalla töistä. töihin menen ehkä elokuun 15.pv

Vierailija
9/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työantajan puolesta, kotihoidontukea voit hakea vaikka kuukaudeksi, itse olen jo montaa kertaa hakenut vain kuukaudeksi (välillä työttömänä ja välillä töissä ja välillä kotihoidontuella).

Vierailija
10/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tilanne esim. että äityisloman jälkeen pitää 1 kk kesälomaa, niin silloin ei voi saada kodinhoitotukea, koska lyhin mahdollinen aika kotihoidontuella on 2 kk.

niitä vääriä olettamia.

Vierailija
11/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihoidontukeahan maksetaan siitä hyvästä, ettei lapsi ole kunnallisessa hoidossa!!

En tajua, miten ihmiset luulee että kotohoidontukea ei saa, jos on kotona ollessaan kesälomalla tai saa lomarahoja (kun ollaan siis äitiyslomalla tai hoitovapaalla).

Vierailija
12/12 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heinäkuun sekä hoitovapaalla että kesälomalla töistä. töihin menen ehkä elokuun 15.pv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi