Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisen tulee tehdä päällä?

Vierailija
16.01.2010 |

Ihan hassua, mutta mulla on aina päällä ollessa sellanen olo, ettei jotenkin "osaa"...En oikein osaa sanoa, että miksi, mutta kertoisitteko, mitä siinä päällä oikein pitää tehdä, että mies nauttii???

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2010 klo 22:10"]

..kiinni, ota kulli suuhun, ja ...sitten imet ja imet....

[/quote]

Sinun kulliasi tuskin kukaan imee

Vierailija
22/26 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ongelmia päällä... Penis painaa ikävästi ja tuntuu omituinen polte. Mutta varsinkin liikkuminen on hankalaa, sillä mies on luustoltaan melko leveä, enkä siksi saa jalkojani mukavaan tai edes siedettävään asentoon.

Ja tahtini on liian hidas miehelle, hän kun mielellään nylkyttää kauheaa vauhtia. Miten nainen voisi "nylkyttää"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:20"]

Minullakin on ongelmia päällä... Penis painaa ikävästi ja tuntuu omituinen polte. Mutta varsinkin liikkuminen on hankalaa, sillä mies on luustoltaan melko leveä, enkä siksi saa jalkojani mukavaan tai edes siedettävään asentoon.

Ja tahtini on liian hidas miehelle, hän kun mielellään nylkyttää kauheaa vauhtia. Miten nainen voisi "nylkyttää"?

[/quote]

Käänny toisin päin. Kyykisty, älä polvistu, siihen peniksen päälle. Sinä määräät tahdin kun olet päällä, ole itsekäs. Mies kerkeää kyllä nylkyttämään vähän myöhemminkin. Ratsastus on sinun aikaasi, tee kuten haluat.

m37

Vierailija
24/26 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2010 klo 16:39"]

Mullekin jäi kammo, kun nuorena liikuin kuten minusta tuntui parhaalle, ts. lähinnä hieroin itseäni edestakaisin miehen päälle. Sit tää törttö sanoi, ettei noin kuulu tehdä ja pitkään mäkin toteutin vain miehistä näkökilmaa, siis sisään-ulos -jyystöä. Nykyisin vaihtelen eri tapoja ja kulmia.

Parhaalta minusta tuntuu, kun nojaan hieman taakse ja tuen käsillä miehen reisiin.

[/quote]

On totta ettei seksin pidä olla vain miehen tyydytystä, muttei myöskään pelkästään naisen ehdoilla menemistä. Molempien halujen tulisi tulla tyydytetyksi ja siihen joutuu ehkä välillä "toistakin vain tyydyttämään".

Vierailija
25/26 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyykkäys tekee gutaa. miehenä näkee un seiväs uppoaa ihanaan pimppuun. lisäksi rinnat uhkeat siinäedessä. vieläkun on tiukkapuristeleva pimppa niin ahrgh.

Vierailija
26/26 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on parasta, kun ratsastaessa voin itse määrätä kulman ja rytmin ja vielä kun mieskin näkyy tulevan "hulluksi" liikkumisestani, näkymästä ja varmaankin tuntumasta. Ei lainkaan haittaa, että mies pitää lantiostani lujasti kiinni ja tavallaan painaa mua itseään vasten. Lisäksi klitorista ei tarvitse hangata, kun olen päällä, joten voi keskittyä ihan vaan nauttimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän