Kamala lääkäri vieraana Uutisvuodossa.
Ihan hirveää tekstiä päästi suustaan. Puhui naisten pukille menemisestä ja alapään tutkimisista yms. Yököttää koko äijä.
En tiedä kuka oli mutta vastaanotolle en ikinä menisi.
Jos oli oikea lääkäri niin miten voi näin naista halventavasti puhua?
Tai ylipäätään oli oikea lekuri tai ei niin miksi Uutisvuodon seula sallii moisen?
Kommentit (18)
Onhan sillä oma ohjelma ja kaikkea. Varsinainen kansanlääkäri.
Sillä on oma tv-ohjelmakin. Mulle oli yllätys kuinka huumorintajuinen tyyppi oli! Ja huumori upposi minuun.
Olen "tohtorista" joskus kuullut.
En todellakaan pidä mitenkään humoristisena sitä, että akat laitetaan jalat levällään johonkin pukille ja hah hah! Jotakin tämän tyylistä tekstiä suolsi. Naisia halventavaa ja ylimielistä. Yök!
oli myös mautonta eikä kovin älykästäkään.
Tää limanuljaskahan piti oikein omaa ohjelmaakin. Onneksi asun kaukana Savosta. Tai en tiedä, missä tää kansanmies nykyään vaikuttaa, mutta toivon, että helvetin kaukana täältä...
terveyskeskuksessa lääkärinä. Nyt tulee taas sunnuntai-iltaisin noin kuuden maissa tv1:ltä se hänen ohjelmansa uusin jaksoin. En haluaisi hänen vstaanotolleen mennä. Saa lääkärin työn näyttämään joltain hurlumhei hommalta.
Sillä on oma tv-ohjelmakin. Mulle oli yllätys kuinka huumorintajuinen tyyppi oli! Ja huumori upposi minuun.
kaikkien mielestä ei. Ei ainakaan hyvää huumoria. Huumori on vaikea laji ja silloin kun ei ole varma, onko kuulija samoilla linjoilla, voisi olla viisainta olla hiljaa.
Ihan samanlaistahan Tervo itsekin tuottaa. Ei kovin älykästä satiiria ole hänen kirjansakaan..
samaa tasoa kun ohjelmassa yleensäkin. Ei minua ainakaan loukannut pätkääkään. Osui ja upposi.
en muuttaisi lähellekään Saarijärveä etten vaan törmäisi tuohon mieheen.
En nähnyt ohjelmaa ihan alusta mutta se mitä kuulin oli kyllä lääkärin suusta iljettävää.
todella oksu lääkäri. Ja vielä kiertää "keikkailemassa" eli ilmeisesti joitain luentoja vetää. Puheet on kyllä kuin amispojalla. Ja vielä tsekkiläinen takatukka kaupan päälle.
Tiedätkö mitä tarkoittaa hoito ja "hoito"?
Voisit vähän paremmin perehtyä Tri Kiminkiseen, sunnuntaisin klo 18.15 tv1. On sisäpiirin tietoa;ei hän ole mikään sovinisti, päinvastoin. Vaimo ja 3 tytärtä. Sitäpaitsi Uutisvuoto ei anna hyvää kuvaa kenestäkään ihmisestä, kun tarkoituksena on heittää aika roisia juttua koko ajan. Huumorilla nämä jutut on otettava! Ja Kiminkinen puolustaa mielestäni inhimillistä ja palvelevaa otetta lääkärin ja potilaan välille. Ja on myös muistettava, että hän on maaseudun lääkärinä hyvin perillä asikkaidensa tilanteesta ja suhtautuu siihen aina potilaan mukaan, toisin kuin pääkaupungissa.
Uutisvuoto on sellaista höperöä huulenheittoa, vrt Saanilan roisit jutut. Kannattaisi lukea Kiminkisestä kirjoitettuja artikkeleita ja hänen kirjojaan.
Nimim Vanhat lääkärityylit roskikseen
Tiedätkö mitä tarkoittaa hoito ja "hoito"?
tosin entuudestaan ihan vieras ukko mulle mutta ei kyllä hyvää kuvaa antanut itsestään.