Apua iho-ongelmiin, omiini siis?
Olen kolmen lapsen äiti, jolla nuoruudessa oli harvinaisen hyvä iho, eli ei finnejä.
Maitorupea ja kuiva iho on ollut lapsuudesta asti ja psoriasis minulla puhkesi nuorena aikuisena.
Mutta nyt, lasten jälkeen eri ehkäisymenetelmien kanssa taspainnoilessa on ongelmana finnit, joita ilmaantuu etenkin viikko ennen kuukautisia, mutta myös muulloin. niitä tulee mm. leukaan ja ohoimoille ja myös selkään, ja useita!
Tämän ongelman huomasin käyttäessäni cerazette minipillereitä, ja myös nyt kun minulle asennettiin hormonikierukka, vaikka niin piti olla paikallista vaikutus..
Kellään kokemusta/vinkkejä hoitoon? Kasvohoitoon eikä kalliisiin voiteisiin ei tällä hetkellä ole varaa, olen hoitovapaalla, ja eletään ihan kädestä suuhun.
Kommentit (7)
tosin miun ihotyyppi on aina ollut rasvainen /sekaiho. Riittävä kosteus ja hyvä puhdistus miedoilla tuotteilla on tärkee, jos ihon pinta on kuiva niin epäpuhtaudet ei pääse ulos ja silloin tulee finnejä. NÄin opasti kosmetologini.
itsekin sitä ostin, ja on todella auttanut.
mutta lactoline mulla on päivittäisessä käytössä, ja käytän lähinnä apteekin perusvoiteita, mutta ei apua : (.
Linkkiä en vielä avannut, mutta varmasti siihenkin tutustun, kiitos siis siitä!
-ap-
Tuoremehut ainakin kerää kuonaa, huomasin eron kun sirryin juomaan vain vettä.
jätä kaikki muut aineet samalla pois ja noudata Hauschkan ohjeita pilkuntarkasti. Tuotteeksi kasvovesi Spezial, kasvoöljy, puhdistusvoide. Minulle tuotesarja oli käänteentekevä muutos ihonhoidossa.
mutta ollut samaa ongelmaa menkkoja ennen.
Kun aloin käyttää, halpaa, lactoline 4,5 ph, kasvojen pesunestettä. Saa joistain marketeista.
Ja Lumenen mineraalimeikkipuuteria.
Iho on todella hyvä, parempi kuin vuosiin. Mikään muu ei ole muuttunut, joten oletan, että johtuu noista.