Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori äiti ja vielä tuleva lähäri, haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
16.01.2010 |

Katson myös salattuja elämiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan katsonut, ehkä yhden jakson korkeintaan. -ap

Vierailija
2/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä suuntautumisvaihtoehdon ts. koulutusohjelman (vai millä mimellä niitä nk. syventäviä opintoja nyt kutsutaankaan)aiot valita/olet valinnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue seiskaa. Mitä nyt jossain odotustilassa tms. saatan selata. Haen kevään yhteishaussa jatko-opintoihin sh:ksi ja th:ki. -ap

Vierailija
4/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko työpaikka jo tiedossa? t. lähäri

Vierailija
5/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoidon ja huolenpidon koulutusohjelmassa. Luonteva valinta jatko-opintoihin (sh/th) nähden. -ap

Minkä suuntautumisvaihtoehdon ts. koulutusohjelman (vai millä mimellä niitä nk. syventäviä opintoja nyt kutsutaankaan)aiot valita/olet valinnut?

Vierailija
6/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi lapsi. Valmistun nyt keväällä ja menen vain (toivon mukaan) kesäksi töihin kun toivon mukaan pääsen Amk:iin syksyllä. -ap

Vierailija
7/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet äiti?

Vierailija
8/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskellut itselleni lähärin ammatin. Ja mistään ei löydy päivätyötä eikä ole varaa kouluttaa enempää itseäni vaikka kiinnostusta olisi.

Mikä neuvo sinulla olisi minulle?

Vierailija
9/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo iäkkäämpiäkin opiskelijoita? Ala kiinnostaa, olen jo yli 40v.

Vierailija
10/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loppupeleissä "asenteesta" kiinni. Turha surkutella, että on vaikeampaa kuin lapsettomilla opiskelijoilla. Kaikkeen tottuu ja tämä on oma valintani joten siihen on sopeuduttava. -ap

kun olet äiti?

Vierailija
11/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet yh?

Vierailija
12/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorohoitoon vienti vaihtoehto? Oletko hakenut töitä tarhoista ja päivätoimintakeskuksista (vammaisten ja vanhusten)? Kotihoidossa on ainakin meillä päin n. 1 iltavuoro/ vko ja 1 viikonloppu töitä/ kk. Voisiko lasten isä hoitaa tuollaiset ajat? -ap

opiskellut itselleni lähärin ammatin. Ja mistään ei löydy päivätyötä eikä ole varaa kouluttaa enempää itseäni vaikka kiinnostusta olisi.

Mikä neuvo sinulla olisi minulle?

Vierailija
13/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokallamme on 40-50-vuotiaita, olemme aikuisryhmä. Aikuiset jotka ovat olleet työelämässä saavat parempia tukiakin. Itse olen luokkamme nuorin. -ap

jo iäkkäämpiäkin opiskelijoita? Ala kiinnostaa, olen jo yli 40v.

Vierailija
14/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuorotyö ei ole vaihtoehto, koska lapsellani on vaikeuksia muutenkin mm. nukkumisessa, joten meillä rytmit ovat erityisen tärkeää pitää aina samoina. :(

Vierailija
15/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yksinhuoltaja, elän lapsen isän kanssa parisuhteessa. -ap

olet yh?

Vierailija
16/16 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä? Jos olet täysin työtä vailla, eikä työn tarvitse olla vakituinen niin ala kotihoidon sijaiseksi? Meillä ainakin kaupungissamme on pari sijaista joille riittää käytännössä töitä joka päivälle. Pääasiassa onkin aamuvuoroa ja ilmoitat ettet pysty tekemään iltaa ja vkoloppua. Hieman epävakaata toki, mutta parempi kuin ei mitään. Muutama tuttu lh on saanut pestin myös koulunkäyntiavustajana. -ap

Ja vuorotyö ei ole vaihtoehto, koska lapsellani on vaikeuksia muutenkin mm. nukkumisessa, joten meillä rytmit ovat erityisen tärkeää pitää aina samoina. :(