Olen syönyt tänään
kebabin, pizzan, jäätelöä, 400g suklaata ja pussillisen pullaa. yhteensä 5300 kcal. olen ällö. :(
Kommentit (16)
näin siis minä toistaiseksi syönyt tänään
Kanankoipi riisillä ja pussillinen (150g) turkinpippureita.
Nälkäkuurilla viikot, ja viikonloppuna tilanne karkaa käsistä.
Kärsit BED-syndroomasta, tarvitset apua.
kaksi paahtoleipää ja kaksi suklaakeksiä.
Minäkin joskus viikonloppuisin saatatn repsahtaa syömään kebabia tai mäkkisafkaa tai muuta vastaavaa, mutta arkiviikoilla yritän pitää terveellisistä elintavoista kiinni.
Ei se että joskus herkuttelee tarkoita sitä että on BED...
kaksi paahtoleipää ja kaksi suklaakeksiä.
Minäkin joskus viikonloppuisin saatatn repsahtaa syömään kebabia tai mäkkisafkaa tai muuta vastaavaa, mutta arkiviikoilla yritän pitää terveellisistä elintavoista kiinni.
Ei se että joskus herkuttelee tarkoita sitä että on BED...
Mutta lue ajatuksella uudestaan mitä ap on syönyt yhden päivän aikana, niin huomaat, ettei kyse ole enää ihan normaalista touhusta...
kaksi paahtoleipää ja kaksi suklaakeksiä. Minäkin joskus viikonloppuisin saatatn repsahtaa syömään kebabia tai mäkkisafkaa tai muuta vastaavaa, mutta arkiviikoilla yritän pitää terveellisistä elintavoista kiinni. Ei se että joskus herkuttelee tarkoita sitä että on BED...
Mutta lue ajatuksella uudestaan mitä ap on syönyt yhden päivän aikana, niin huomaat, ettei kyse ole enää ihan normaalista touhusta...
En ymmärrä kuka saa edes alas tuollaisen määrän ruokaa, minä oksentaisin jos joutuisin syömään noin paljon. Luin aloituksen huolimattomasti.... ap:n ehkä kannattaisi mennä tapaamaan ravintoterapeuttia tai psykologia?
En ymmärrä kuka saa edes alas tuollaisen määrän ruokaa, minä oksentaisin jos joutuisin syömään noin paljon. Luin aloituksen huolimattomasti.... ap:n ehkä kannattaisi mennä tapaamaan ravintoterapeuttia tai psykologia?
Vaikka kuinka luin ajatuksen kanssa en silti osaa ihmetellä yhtään. Eihän tuossa nyt niin kauheasti ole??!! Joka päivä en toki tuollaista määrää söisi mutta joskus erikoisherkuttelupäivänä helposti (tuohan on illansuussa kirjoitettu viesti). No, okei, ehkä tuo suklaan määrä on minulle vähän hurja kun en siitä oikein pidä - mutta voisin paikata sen muulla karkilla! :)
Ja jos joku haluaa tietää, olen 167 cm, 55 kg.
syönyt puolikkaan Nutrilett-patukan ja kupin teetä :D
Kyllä mäkkisafka maistuis vaikka joka päivä :p mut syön silti mielummin kotiruokaa salaatin kera silloin kun on nälkä.
kertokaas nyt, mitä te sitten ARKIPÄIVÄNÄ syötte? Ette mitään? Entä mitä luulette että elimistönne tykkää pitkän päälle tuollaisesta? Painossahan se ei välttämättä etenkään nuorella näy, mutta terveellistä se ei voi olla...
Itse yritän syödä tasaisesti ja suht. terveellisesti, herkuttelu tarkoittaa mulle esim. palaa kakkua kahvilassa ja vaikka 100 g suklaata päälle. Jos vetelisin mitä ap on syönyt, olisin minäkin oksennuksen partaalla, ellen jo oksentanut.
Mä en edes suklaata pystyis vetää 400g päivässä. Kaksi Fazerin sinistä levyä tekee alle tuon 400g! Siihen päälle kaikki muu...
kertokaas nyt, mitä te sitten ARKIPÄIVÄNÄ syötte? Ette mitään? Entä mitä luulette että elimistönne tykkää pitkän päälle tuollaisesta? Painossahan se ei välttämättä etenkään nuorella näy, mutta terveellistä se ei voi olla...
Itse yritän syödä tasaisesti ja suht. terveellisesti, herkuttelu tarkoittaa mulle esim. palaa kakkua kahvilassa ja vaikka 100 g suklaata päälle. Jos vetelisin mitä ap on syönyt, olisin minäkin oksennuksen partaalla, ellen jo oksentanut.
Arkipäivisin syön normaalia kotiruokaa jne, mutta viikonloppuna saatan käydä syömässä mäkissä tai jossakin muualla pikaruokaa jos siltä tuntuu.
En syö karkkia ollenkaan joten sitä ei tule vedettyä lisäksi.
Rajoitan pikaruuan syömisen perjantaihin tai lauantaihin ettei tule käytyä liian usein.
Arkipäivisin syön normaalia kotiruokaa jne, mutta viikonloppuna saatan käydä syömässä mäkissä tai jossakin muualla pikaruokaa jos siltä tuntuu.
En syö karkkia ollenkaan joten sitä ei tule vedettyä lisäksi.
Rajoitan pikaruuan syömisen perjantaihin tai lauantaihin ettei tule käytyä liian usein.
jota kysymyksessäni ajoin takaa, eli siis ap ja tuo yksi edellinen, jolle ap:n syömiset ovat ihan normaaleja... Se, että käy kerran viikossa hampurilaisella ei ole ollenkaan sama juttu kuin mitä ap raportoi syöneensä...
saatan mäkkisapuskan lisäksi vetää kotona pullaa ja jäätelöä ja vaikka pasteijoita tai jos jollakin on juhlat niin siellä vaikka mitä ja ne hampparit päälle.
Silloin tällöin on sellaisia päiviä että tulee syötyä vähän väliä jotakin.
Arkena syön aivan tavallisesti. Kotiruokaa, paljon ruisleipää, vihanneksia, hedelmiä...
Kovin nuori en enää omalla mittapuullani laskettuna ole (40 v), kolme lasta löytyy. Harrastan hyötyliikuntaa, työni on myös liikkuva.
Kuten sanottu, joka päivä en tuollaista määrää mitenkään söisi mutta joskus... mikä ettei. Aamupäivällä ostosten lomassa pizzalla miehen kanssa. Illalla kebabannos. Pitkin päivää suklaata, pullaa... Suklaasta en tosiaan kovasti pidä mutta olen kyllä popsinut päivässä Fazerin sinisen jättilevyn (olisiko 250 g?).
Kyl meki miehen kans parhaina v.loppuina syyän eka hese ateria,sit karkkia ja sipsiä päivän ja illalla viel rulla kebab.Ja kyl on niin turvonnu olo pari päivää.
Mut mikä parasta,me ei olla ylipainoisia:)