Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko joku todella miehen kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
16.01.2010 |

Meillä nukutaan aina eri sängyissä.

Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai sellaisessa paikassa että on vain parisänky, niin silti pyritään siihen että toinen nukkuu vaikka lattialla, ettei syntyisi mitään riippuvuutta toisesta. tai sitten nukutaan vuorotellen. Mä en vain tajua mitä siellä samassa sängyssä molemmat tekee.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... saattaa vielä tuhehtua noihin sukkahousuihisi.

T.mies

Vierailija
22/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet?. Rupea yksineläjäksi, kun kerran on noin vaikeeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kausia, että mies yrittää samaan sänkyyn, mutta kun vaan sitkeästi taluttaa sen yöllä takaisin omaan sänkyynsä, niin kyllä se lopulta uskoo. Joskus kyllä on joutunut viemään kymmenenkin kertaa samana yönä :D Jos mies on kipeänä, olen antanut vanhat sukkahousuni sinne miehen sänkyyn, että on turvallinen haju.

joskus annan miehen tulla aamulla hetkeksi pötköttämään viereen, mutta katson ettei se nukahda siihen enää uudestaan, ettei tule tavaksi.

Vierailija
24/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsin yöllä sohvalle kun kuorsasi ja heti kuulemma alkoi nähdä painajaisia. Mikä avuksi? Ei olis alunperinkään pitänyt mennä samaan sänkyyn!

Vierailija
25/27 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku

Vierailija
26/27 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Meillä on omat huoneetkin nykyään. On muuten tosi ihanaa!

Vierailija
27/27 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kummallakin oma sänky. Tykkäämme kuitenkin jutella päivän kuulumiset siinä nukkumaanmenoaikaan, joten olemme päätyneet sellaiseen ratkaisuun, että laitoimme sängyt vierekkäin. Siinä vaan on sellainen pieni ongelma, että ukko yrittää joskus tulla minun puolelleni. Tönin häntä sitten pois siitä. Auttaisiko, jos laittaisin sänkyjen väliin sellaisen laidan, mitä lasten sängyissä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan