Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko joku todella miehen kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
16.01.2010 |

Meillä nukutaan aina eri sängyissä.

Jos joskus ollaan vaikka pitemmällä matkalla tai sellaisessa paikassa että on vain parisänky, niin silti pyritään siihen että toinen nukkuu vaikka lattialla, ettei syntyisi mitään riippuvuutta toisesta. tai sitten nukutaan vuorotellen. Mä en vain tajua mitä siellä samassa sängyssä molemmat tekee.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis alunperinkään pitänyt mennä samaan sänkyyn!

Heti tavatessa kannattaa tehdä selväksi ettei mun sänkyyn ole sitten mitään asiaa. Jos on kuitenkin kiinnostunut miehestä, voi antaa ymmärtää että jos on tässä nyt kiltisti ja käyttäytyy hyvin pidemmän aikaa niin saattaa joskus päästä kuitenkin hetkeksi kokeilemaan sängyn jousitusta.

Vierailija
2/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuommoset ihmiset edes seurustelee tai tekee lapsia ku pelkää että kiintyy liikaa jos nukkuu samassa sängyssä?! :D Oli kyllä päivän paras! Ei tuota voi ottaa muutaku huumorilla ei oikee ihminen ajattele noin! :D

Ha! Meilläkin on koiralla ollu pienenä semmonen aitaus jossa se nukku yöt että ei tuu sänkyyn. Siellä oli kans vanhoja villapaitoja että on tuttu haju! :D Jumalauta! :D:D Mutta nyt oon jo kiintyny siihen koiraan ja se nukkuun sänkyssä..:'( Mitä teen? Oon kiintyny moneen ihmiseen ja vielä eläimeen? äää..! :'(

Voi juma! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... säilyisi uutuuden viehätyskin kauemmin.

meillä onkin näin että asutaan erillämme vaikka seurustellaan ja meillä on yhteinen lapsikin. Yövytään toistemme luona ehkä 3-4 yönä viikossa. Uutudenviehätys kyllä säilyy, se ei tosin ole syy tähän järjestelyyn.

Vierailija
4/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen miehen ees kerran päästää sinne sänkyyn, niin se ei enää muualla nuku! Ja kuka sitä jaksaa siellä enää viisikymppisenä kattella!

Mä tein alusta asti selväksi miehelle, et missään olosuhteissa sänkyyn ei ole asiaa ja ihan hyvin meni perille parin itketyn yön jälkeen. Sit kerran olin tosi kipee ja mies pyöri omassa sängyssään ja hiippaili koko ajan makkarin puolelle ja ruikutti et eikö nyt tän kerran sais tulla sänkyyn ja mä sitten parin tunnin ruikutuksen jälkeen suostuin kun en nuhaltani ja miehen hiippailun takia unta saanut. No kuten arvata saattaa, se oli kerrasta siinä kaikki vuosien opetukset:( Nyt mies hiippailee sänkyyn joka ilta ja teeskentelee nukkuvaa kun meen makkariin! On sen verran iso mies, etten sitä saa lattialle työnnettyä, joten vaihtoehdot on sitten kestää tätä ikuisuuksiin, alottaa uus vieroitus omaan sänkyyn ja kuunnella sitä itkua monen monta päivää tai rakentaa taloon uus makkari itelle...

Vierailija
5/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntymisen takia.

Vierailija
6/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin miehelle koirankopin viereen oma koppi.

Viikolla se on lyhyemmällä narulla kiinni kopissa, viikonloppuisin sitten yleensä saa jatkopalan naruun niin että pääsee talon rappusille istuun.

Vierailija
7/27 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että olette saaneet miehen nukkumaan omassa sängyssään, voisitteko kertoa miten se tapahtuu. teenkö vain kylmästi siten, että mies omaan sänkyyn ja jätän sinne itkemään, vai miten?

ja kannattaisiko tuo vierottaa tisseistä ennen kuin teen tuon?

Vierailija
8/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ju, ihan turhaa hommaa tuo yhdessä nukkuminen, eihän siinä untakaan saa kun toinen piehtaroi vieressä :)

Vierailija
9/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että kaupassakin pitäisi vielä käydä samaan aikaan...Herran jestan sentään...

Vierailija
10/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nukun 8kk kanssa makuuhuoneessa samassa sängyssä ja mies 4 vuotiaan huoneessa omassa sängyssään. Käymme vierailulla toistemme luona ;)

Vierailija
11/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierashuoneessa on mukava sänky miehelle. Meillä on niin eri rytmit (mies iltavirkku kun minä taas haluan nukkumaan jo kymmeneksi) että parempi nukkua erillään ettei sitten häiritse toisen unia. Lomilla tosin samassa sängyssä jos siellä on parisänky.

Vierailija
13/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yö sohvalle kun katsoo telkkua nukkuu siinä aamun asti..tämä harmittaaminua

Vierailija
14/27 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan miehestä luovu!!

Meillä 1v3kk tyttö nukkuu omassa huoneessa,nukkunut 10kk asti kun oli enemmän tilaa käytössä. Nyt vauva tulossa ja jos menee kuten esikoisn kanssa että 2 kertaa herätään yöllä klo 2 ja 5 niin ei ole paha!Vauvalla leander-kehto meidän makkarissa siinä nukkuu ja olkkariin menen syöttämään yöllä.Vieressä en uskalla kun olen itse aina niin unessa etten edes aina aamulla muista onko vauva yöllä herännyt...Hyvin meni esikoisen kanssa ja uskon vahvasti että nytkin.

Vierailija
15/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään sitä, miksi pitää syödä yhdessä? Käyttekö myös paskalla yhdessä toisten nähden? Kaikkihan nuo on biologisia tarpeita, mitä ihmiset tekee, mutta miksi niitä pitäisi jotenkin yhteisöllisesti tehdä?

Vierailija
16/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me taidetaan jo sitten kovasti olla miehen kanssa riippuvaisia toisistamme ja se on ihanaa! Tottakai nukun miehen kanssa samassa sängyssä. Nukuimme silloinkin kun lapset olivat pienempiä, sillä hekin nukkuivat perhepedissä.

Yhdessä nukkuminen antaa yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja läheisyyttä. Ihana käpertyä toisen kainaloon illalla tai ottaa toinen kainaloonsa. Ihminen tarvitsee kosketusta ja laumaeläin.

Erikseen nukkumisen ymmärrän hyvin jos on eri rytmit tai toinen niin herkkä nukkuja, että toisen äänet vaivaavat tms. Mutta tämä ap:n syy oli ihan yliveto, en ole ennen kuullut kenenkään välttävän yhdessä nukkumista riippuvuuden pelosta. Eikö samantien kannattaisi asuakin eri osoitteissa ettei syntyisi mitään riippuvuutta toisesta?

Vierailija
17/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... säilyisi uutuuden viehätyskin kauemmin.

Vierailija
18/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kausia, että mies yrittää samaan sänkyyn, mutta kun vaan sitkeästi taluttaa sen yöllä takaisin omaan sänkyynsä, niin kyllä se lopulta uskoo. Joskus kyllä on joutunut viemään kymmenenkin kertaa samana yönä :D

Jos mies on kipeänä, olen antanut vanhat sukkahousuni sinne miehen sänkyyn, että on turvallinen haju.

Vierailija
19/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan miehen ulos nukkumaan (leikkimökki on ihan kätevä kesällä) ulkoruokinnassakin tuo on aina välillä.

Juu, ja lapsi nukkuu omassa sängyssään, ei synny riippuvuutta siihenkään. ;)

Vierailija
20/27 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kausia, että mies yrittää samaan sänkyyn, mutta kun vaan sitkeästi taluttaa sen yöllä takaisin omaan sänkyynsä, niin kyllä se lopulta uskoo. Joskus kyllä on joutunut viemään kymmenenkin kertaa samana yönä :D

Jos mies on kipeänä, olen antanut vanhat sukkahousuni sinne miehen sänkyyn, että on turvallinen haju.

Päivän naurut, kiitos! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän