Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset naiset: käyttäkää luomivärejä!

Vierailija
16.01.2010 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ysärimamma

Vierailija
22/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain venäläisillä naisilla on oikeus käyttää luomivärejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman tunnin päästä huomaan, että väri on haihtunut luomista johonkin, vain viirut jääneet jäljelle :)

Hukkaan menee.

Osta parempaa laatua luomiväri ja kunnon pohjustus niin pysyy.

Vierailija
24/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomeni ovat niin punaiset että vaativat jotakin ihan välttämättä. Eli pohjustan kuten muunkin ihoni ja sitten vaaleaa ja vähän tummempaa harmaanruskeaa luomiväriä.

Vierailija
25/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä päivittäin mummujen kanssa suihkussa, naama olis mielenkiintoisen näköinen sen jälkeen. Muuten arkisin liikun vain kaupassa, lapsia kuskaamassa, lenkillä tai punttiksella, tulos voisi olla samanmoinen.

Luomiväriä laitan iltameikkiin. Hyvin harvoin.

Vierailija
26/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmäni on sininen, jossa ruskea täplä (iso) ja toinen taas vihertävän harmaa :D. Joka ikinen kerta meikkaaja tms. menee ihan vaikeaksi ja laittaa sitten jotain tylsää ruskeaa! Eikö muka mikään muu väri sopisi??

Vierailija
27/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tuulessa ja pakkasessa luomiväri näyttää lähinnä koomiselta. Punainen naama ja nenä ja vihreetä luomissa. Jee! Vähäks mä olen kaunis!

Vierailija
28/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäisi luomiani. Etenkin talvipakkasilla luomivärin käyttö saa yläluomeni takuuvaramsti ärtymään. Jostain syystä muut meikit eivät tätä yleensä aiheuta. Osaisitteko suositella atooppiselle iholle sopivaa luomivärimerkkiä?

Vierailija
29/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tuulessa ja pakkasessa luomiväri näyttää lähinnä koomiselta. Punainen naama ja nenä ja vihreetä luomissa. Jee! Vähäks mä olen kaunis!

Vierailija
30/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäisi luomiani. Etenkin talvipakkasilla luomivärin käyttö saa yläluomeni takuuvaramsti ärtymään. Jostain syystä muut meikit eivät tätä yleensä aiheuta. Osaisitteko suositella atooppiselle iholle sopivaa luomivärimerkkiä?

Markettien mineraalimeikit eivät ole sellaisia, niissä on kaikenlaisia täyteaineita.

Vierailija
31/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko värit väärät vai mitä? Ruskeaa käytän jos jotain laitan, oon kokeillut harmaata ja lilaa. Kaikista näistä sama ongelma.

Mitää kovin voimakasta väriä en uskalla laittaa, kun en osaa häivyttää.

Silmät on sini-vihreät. Käytän aina kajalia ja ripsiväriä, ois se luomivärikin kiva.Niin, ja huulipuna... Niistäkään ei tunnu sopivaa sävyä löytyvän :D

Vierailija
32/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaa aitoihin mineraalimeikkeihin joissa ei ole mitään ylimääräistä

Markettien mineraalimeikit eivät ole sellaisia, niissä on kaikenlaisia täyteaineita.

Vierailija
33/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Suuriommassa pudottajassa, oliko se Heidi Suomi, niin silleen.

Vierailija
34/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko suositella jotain tiettyjä merkkejä?

Satsaa aitoihin mineraalimeikkeihin joissa ei ole mitään ylimääräistä

ja tykkään Lily Lolon meikeistä: ovat todella riittoisia vaikka hinta on isompi kuin normimeikeillä niin mineraalimeikeiksi ovat edullisia! Kotisivut ovat http://www.lilylolo.co.uk/ Tilasin poskipunan viimeksi ja pari näytettä niin postikulut olivat £1,5 ja tulivat saman viikon aikana.

Suomestakin saa mineraalimeikkejä mutta lähinnä kemikalioista ja kauneushoitoloista, mm. Youngblood, mutta siinä esim. meikkivoiteen hinta on 66e (jos ei ole jo noussutkin).

Vierailija
35/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä taida korostaa lapsesta asti tummia silmänalusia ja iän tuomia silmäpusseja :D ! nuorempana käytin kyllä luomiväriä, lilaa tai vihreää. nykyisin olen viininpunaisen huulipunan ystävä..

Vierailija
36/37 |
18.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä taida korostaa lapsesta asti tummia silmänalusia ja iän tuomia silmäpusseja :D ! nuorempana käytin kyllä luomiväriä, lilaa tai vihreää. nykyisin olen viininpunaisen huulipunan ystävä..

Vanhemmalle naiselle suositellaan tummempia luomivärejä, vaaleat ja helmiäiset kuuluu tytöille.

Vierailija
37/37 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ihan kuin jaksaisin joka aamu laittaa luomivärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän