Kertokaa hyviä itsetyydytysvinkkejä!
Kertokaa itsetyydytysvinkkejä minulle.En sitten kaipaa vittuilua :(
Kommentit (82)
Ette viittisi nyt mistään hammasharjoista puhua.. Tarvitsen oikeita vinkkejä helposti NYT heti. Ja en ehdi nyt käydä seksikaupassa, ja en oikein tiedä missä päin niitä on :)
strategisille alueille ja koekilet missä mukavimmalta tuntuu.
sellainen pattereilla toimiva tavallinen hammasharja on kans hyvä, maksaa joku 6 e. sitten tietty käsisuihku sellaisenaan, tavallinenkin suihku voi olla hyvä, imuri jos ei mikään muu auta. hierontalaitteet tietty kans hyviä. jos ei ihan akuuttia niin kaalimato.com.
mitä ihmettä te sen sähköhammasharjan kanssa puuhaatte? Eikö ne harjakset suorastaan satu? Mä en nyt oikein tajua...
mitä ihmettä te sen sähköhammasharjan kanssa puuhaatte? Eikö ne harjakset suorastaan satu? Mä en nyt oikein tajua...
niin ettei harjat osu.
20 min päästä pitäisi lopettaa kun äiti tulee meille :) En haluaisi tyydyttää sen nähden!
20 min päästä pitäisi lopettaa kun äiti tulee meille :) En haluaisi tyydyttää sen nähden!
Haluaisin jotain missä kosketaan eniten alapäähän, tai hinkataan alapäätä johonkin. Kaipaan myös kaikkea mitä voi tehdä sängyssä. Nyt toimintaa!!!
imuri värisyttää ja imee kivasti kun laittaa viistoon ja tietty ohut vaatekipale hyvä olla välissä.
eikö lukenut selvästi ''en kaipaa vittuilua'' Jos ei mennyt perille, niin voin sanoa että oot kyllä itte uusavuton
eikö lukenut selvästi ''en kaipaa vittuilua'' Jos ei mennyt perille, niin voin sanoa että oot kyllä itte uusavuton
nyt pare mennä hoitamaan hommat!
Sellainen perhonen surisemaan pöksyihin. Tai ne kuuluisat peniksellä varustetut tanssihousut.
nyt pare mennä hoitamaan hommat!
ja sulla saattaa käydä tänään flaksi!! mutta et parka yhtään tiedä mitä tehdä naisen kanssa! haet naisilta vinkkejä, kädestä pitäen. Anatomiantaju puuttuu joten hukassa olet...
oon 13v ja ei ole mitään seksivälineitä.. Turha puhuakkaan niistä!
ja mikä ihmeen pakko se nyt on ehtiä ennenkuin äiti tulee? Kyseleekö se aina että saitko tänään?
sä oot outo venkula.
tutustu itseesi, kokeile mikä susta tuntuu hyvältä.
mutta aika taattu juttu on, mene makaamaan suihkun alle ja anna tulla letkuosasta (eli ei suihkuna vaan vesivirtana) klitorikselle. vähän aikaa makaat ja siinä se on - iso O!
ja helläst hieromaan klitorista kiihkeiden mielikuvien kera,,ah
eihän nyt kukaan kijota et äiti tulee just kotia pitäs keksiä miten sitä ennen runkkaan itseä.
Sormet vaan peliin jos ei muu auta.
"äiti tulee meille"? siis käymään? asutko kenen kanssa?
jatka taas kun lähtee. nyt kyllä on se 10 min jo mennyt, eli paikalla on jo.
ja kun vieraita tulee sanoo että siinäpäs sitten valkkaat jos oma jäi kotiin ja ottaisi juuri tuon pään.. hyi olkoon