Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hieromasauvaa pilluun

Vierailija
16.01.2010 |

Tykkäättekö naiset, jos mies työntää keskikokoisat hieromasauvaa pilluunne ja mielellään niin syvälle kuin menee?:) Jotenkin se on kiihottavan näköistä, kun naisella on sauva pillussa..:) tähän tulokseen olen siis tullut leffoja katsoessani, ei ole kohdalle sattuneet naiset perustaneet noista vibroista. Olisin voinut vaikka lahjaksi ostaa:(

Toivotaan, että sauvan ystäviä täällä on naisista, jottei oo ihan fantasia juttua!:)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on ihan ok, annan ja olen antanutkin tehdä enkä ole edes miettinyt, onko kys. hlö halunnut tehdä sen kiihottaakseen minua vai kiihottuakseen itse vai miksi. Tuntuuhan se kuitenkin ihan ok:lle, varsinkin jos mies vielä hieroo klittaakin samalla, niin mikäpä jottei. Ainahan siitä voi sitten siirtyä varsinaiseen äksöniin :)

Vierailija
2/31 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihanainen vihreä kaalimato käytössä... Mieheni antaa kunnon suuseksiä ja ottaa sauvan käyttöön. Sauvassa portaaton värinäsäätö joka on kyllä ihanaa. Mieheni työntelee sauvaa märkään vakooni välillä hitaasti, välillä nopeammin, hieman pyöräyttelee(kaalimadon pää on "mutkalla") niin johan tuntuu hyvälle. Ja etenkin kun sauva on "pohjassa". Tää taitaakin lähteä yksikseen leikkiin matosen kanssa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Joko niin, että mies työntää sauvan minuun tai ite käyttelen. Ihanaa....

Vierailija
4/31 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa niin että mies työntää hitaasti, välillä nopesti. vain vähän sisään ja välillä syvälle. ah.

kiihottaa myös molempia niin että itse työntelen ja mies katsoo sekä välillä nuolee/näprää klittaa :)

Vierailija
5/31 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä viittaa yksi sauvan ystävä, olen varmaan tekopeniksen suurkuluttuja, viimeisen kahdenvuoden aikana olen "tarvinnut" tekopenista melkein jokaviikko. Avioliitto on vaiheessa jossa miestä ei todellakaan kiinnosta minun tyydyttäminen tai seksi ylipäätänsä - joten korvikkeet tällähetkellä on kova juttu. Laitoin juuri kaalimadosta tilaukseen todella jykevän tekopeniksen..

N38

Vierailija
6/31 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

värisevä hieromasauva! Ainakin kannattaa kokeilla. Takuuvarma orgasmi, ei voi mitään.

Meinaatko nyt että orgasmi tulee ihan ilman klitoriksen hiplaamista? En usko. Jos ei, niin porkkana ajaa saman asian.

Vierailija
7/31 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle olen tilannut hotlipsistä jellyjä, Real One Jelly 10 tuumaa sekä Jelly Mylord. Toinen on 5,3 cm paksu ja toinen 6 cm paksu. Hyvää tekevät.

Laitoin juuri kaalimadosta tilaukseen todella jykevän tekopeniksen..

N38

Vierailija
8/31 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoiso tai kesäkurpitsa on parempia. Silti parhaita on jellydildot ja sitten klitorikselle oma väristin esim. Hitachi Magic Wand.

Meinaatko nyt että orgasmi tulee ihan ilman klitoriksen hiplaamista? En usko. Jos ei, niin porkkana ajaa saman asian.

Vierailija
9/31 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki Ladyt! Käykääpä kurkkaamassa:

www.gee.fi

sieltä löytyy hyvä valikoima laadukkaita hieromasauvoja edullisesti ja helposti verkkokaupasta!

Vierailija
10/31 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kyllin ylistää kunnon väriseviä sauvoja enkä tulisi enää toimeen ilman sellaista. Minulla on avomies, mutta pelkkä mulkku ei enää riitä.

Huono puoli noissa vibroissa on se, kun moottori palaa paskaksi niin helposti ja savu vain alkaa nousemaan pillusta, kun moottori hirttää kiinni. Kerran alko ihan palamaankin koko tekomuna ja piti kiiruusti kiikuttaa koko värkki vesisankoon.

Vierailija
11/31 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wittu sulla ei ole kuin virtuaalimies ja netissä valehtelet 24/7 365 pv vuodessa.

Milloin sä ehdit edes sitä surisevaa käyttää.

Vierailija
12/31 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinällä varustetut sauvat ovat tosi hyviä, mutta kaupoista ei tahdo löytyä tarpeeksi isoa kokoa. Haluaisin, että sauva aiheuttaisi täyttävän tunteen emättimessäni. Sauvassa tulisi myös olla kunnollinen kahva, että sitä olisi helppo hallita yhdellä kädellä. Orgasmin ollessa lähellä tahtoo perä heilua niin villisti, että sauvat luiskahtelevat käsistä.

Vierailija
13/31 |
02.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kielittelee klitorista ja pitää g-pistevärisijää sisälläni.

Vierailija
14/31 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lemmikkini on tämä.
http://www.ihmeellinenhuone.fi/feelztoys-gino-pinkki-p-162.html

On ollut jo pitkään käytössä ja tyytyväisyyttä tuonut.

Vierailija
15/31 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nykysauvat on ala-arvoisen huonoja. Ei ne kestä kunnon sölkötystä lainkaan. Tämä viimeisinkin meni jo kolmen sauvottelun jälkeen poikki.

Vierailija
16/31 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona vaimolla 3 erillaista sauvvaa. Käytämme niitä yhdessä usein. Niillä saa alkuun vaimon lämmitettyä tosi kiihoittuneeksi, ja sitten saa oman kalun upottaa häneen.

Joskus sovitan oman kaluni sauvan kanssa yhtäaikaa pimpsaan. Tunne on mahtava ja laukeamme molemmat melko nopeasti. :)

Vierailija
17/31 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/31 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..surisee sauva pillussa melkein joka kerta, jos hän ehtii illalla sänkyyn ennen minua. Sitten kun työnnän oman molon sen tilalle, niin hän alkaa sauvalla lirputtamaan klittaansa. Se on sellainen ihan pieni sauva, mahtuu sisään kullin kanssa kun hieman työntää. Ihan kivalta se tuntuu kullistakin, semmoinen pieni värinä. Ihan kavereina siinä vieretysten, toinen jyystää, toinen senkuin värisee...

Vierailija
19/31 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinkki läpikuultava jelly-sauva. Välillä käytän yksin, välillä miehen kanssa. Joko mies tunkee sitä sisääni, tai sitten työnnän itsekseni ja mies katselee ja nautiskelee...

Vierailija
20/31 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

........liikutan sauvaa aika pitkään vaan vähän sisään ja ulos, vähän sisään ja taas ulos. Työnnän joka työnnöllä aina vähän syvemmälle ja taas kokonaan ulos ja taas vähän syvemmälle ja sit se on lopulta aivan pohjassa ja mä laukeen, aaaaah! Pakko mennä sauvailemaan....!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän