Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mies oma-alotteisesti nousee aamulla antamaan aamupalaa

Vierailija
16.01.2010 |

lapsille/siivoaa/vie lapsia ulkoilemaan tai touhuamaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on noussut jo 14 vuotta. Vie koiran ulos, laittaa aamupalan ja lähettää lapset kouluun, tai viikonloppuna lähtevät harkkoihin/uimaan/pyöräilemään/hiihtämään. Siivoaa, pyykkää, kokkaa, vie roskat - ikinä ei ole tarvinnut pyytää, aikuinen ihminen tajuaa itse. Toisesta ketjusta tuli mieleen, että käymme myös ruokakaupassa yhdessä yleensä, ja hoidamme pankit sun muut asiat yhdessä. Mutta olemmekin usein molemmat arkena vapaalla ja kotona molemmat. Päiväseksi kuuluu myös asiaan...:)

Vierailija
22/24 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan aamupalan koska en jaksa yleensä lojua vuoteessa niin pitkään kuin tyttö 2,5v nukkuu (herää joksus 9-10 välillä) ja minä meistä aina olen ensimmäiseksi nälkänen. Mutta sillon kun tyttö vauvana valvotti niin kyllä mies ihan oma-alotteisesti hoisi aamutoimet.

Mies ulkoilee tytön kanssa lähes joka ilta ja vie yleensä lauantaisin jonnekin kotoa pois (esim. mummola tai muu kyläpaikka) jotta saan vapaapäivän. Niin ja kerran viikossa käyvät kaksin uimassa.

Minä sivoan meillä pääasiassa, mutta mulla on siihen paremmin aikaakin kun olen kotiäitinä. Mies töissä ja iltasin sit hoitaa leikkimiset ja ulkoilut. Mie mielelläni illalla siivoan/silitän tms. kun oon jo koko päivän leikkiny. Ja mies hoitaa kyllä kaikki pihahommat omatoimisesti (iso piha, paljon lumitöitä/nurmikon ajoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo aamupalahommakin johtuu enimmäkseen siitä että minä vaan tykkään nousta aamulla aiemmin juomaan rauhassa aamukahvit kun tyttö katsoo lastenohjelmia (mies ei juo kahvia eli hänelle ei tarvitse keittää, eli sama se milloin kahvini juon).

Vierailija
24/24 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee lehden, laittaa kahvin tippumaan, lämmittää puuhellan (talvisin). Sitten minä tulen joskus puoli seitsemän maissa alakertaan. Lapset (3kpl) heräävät vaihtelevasti 6 ja 7 välillä joten se antaa aamiaista joka on silloin keittiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi