Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-epaa syömällä voi ehkäistä synnytyksen jälkeistä masennusta

Vierailija
15.01.2010 |

Itse aloitin tänään. haluan kokeilla ko tuotetta nimenomaan sen mielialaan vaikuttavien ominaisuuksien takia.

Pikkusen meinaa olla hermo tiukilla raskausaikana ja kahden edellisen synnytyksen jälkeen on ollut pari kuukautta jonkinasteista masennusta. Tosin ihan ilman mitään virallista diagnoosia.

Tuskin tästä ainakaan mitään haittaa on. paljon hyviä vaikutuksia muutenkin kun mielialan suhteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin auttanut, kaksi synnytystä takana.

Vierailija
2/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsi kun löytäisin linkin jostain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalaöljy.

Nimenomaan e-epa auttaa mielialaan. Eli tuotteen pitää olla semmonen missä suuri e-epa pitoisuus, mikä tahansa kalaöljy ei toimi.

kahdessa edellisessä olen syöny mölleriä enkä ole erityisemmin huomannu vaikutusta mielialaan...

Vierailija
4/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova lääketiede ei voi sietää vaihtoehtohoitomuotoja, olisi kiva tietää mikä yritys mainitsemasi mahdollisen tutkimuksen takana on.

Vierailija
5/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siitä haittalinkistä... Itse tänään perehdyin asiaan enkä törmännyt yhteenkään haitoista puhuvaan artikkeliin/kirjoitukseen. Mielelläni luen myös asian toiselta puolelta.

Vierailija
6/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kato wikipediasta, sieltä tulee tietoa ja tutkimuksia, en mä niitä ulkoa muista.

Muutenkin on käytetty masennuksen, skitsofrenian,yms hoitona tai tukemassa lääkehoitoa.

Vierailija
7/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei tosiaan löydy kun tulee vaan tuhat puolesta :)

Että kyllä sillä varmaan hyviäkin vaikutuksia on.

Muistan vaan jostain iltalehden sivuilta lukeneeni ja katsoin omat purkkini ja ne oli juuri sellaiset, mitä tutkimuksessa oli käytetty ja ne oli huonosta...

Vierailija
8/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko käytti pojan ylivilkkauteen eikä se auttanut todella siihen. Kaikenlaista humpuukia hyväuskoisille kaupataan....

Vierailija
10/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monissa on haitallisia myrkkyjäämiä saastuneista vesistä. Sen voi itse tutkia, rikkoo kapselin ja haistelee, jos haisee pahalle niin ei ole hyvää kamaa.

Ei kaikki kaikille toimi, asia vaan on niin. Kuinka paljon se on uskon asia, siihen en ota kantaa.

Ei kauden hittituote piikkimattokaan toimi jos ei akupisteet toimi. 5% ihmisistä on semmosia joilla ei ns. hermopisteet toimi, eli akupunktio eikä piikkimattokaan silloin auta. Mutta ei sen vuoksi pidä asiaa humpuukiksi leimata.

Tää nyt oli vaan esimerkki.

Vierailija
11/11 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

b12 vitamiinista, ei e-epasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi