Minne auto parkkiin kun menee risteilylle (silja line)
Miten hirveästi maksaa se terminaalin oma parkki?
Kommentit (27)
JEP JEP JUNTIT Vastaa Stadin Urpot...hyvin menee..=)6
me ollaan läytetty aikoinaan vuosia tuota special-paikoitusta länsisatamassa ja mukavia poikia oli.. Joutuivat lopettamaan siellä ja nyt toimivat ent. autohotellin tiloissa Olympiaterminaalin alla ja nyt kun menee viroon tai ruotsiin niin he vievät meidät ja hakevat heidän busseillansa ja ei tuo lisää hintaa yhtään kuljetus. Suosittelen paikkaa ja vaikka menee etukäteen niin voi istua heidän respassa ja nauttia heidän tarjoamistaan kahveista tai kaakaoista. Tosiaan ennen käytettiin jos ruotsiin mentiin niin autohotellia mutta se oli ryöstöhintaista kun ei ollut siljan club korttia (87e/2 yötä ja clubi kortilla 65e sama aika) mutta onneksi edullisempi nytten. SUOSITTELEN http://kluuvi-service.fi ... auton saa kuulemma parkkiin aina jos tulee ennen 15.30 ja koittavat tehdä kaikkensa kuulemma että kaik tulee mahtumaan ketkä haluavat
P.S europark noin 300m oviaukko + se tunneli siel sisällä 200m ja kasarmintori kilometrin verran + sielkin tunneli
Me käytetään viikkaria ja pidemmillä risteilyillä jätetään auto aina lyhytaikaisparkkiin, ihan terminaalin ovelle. Parkkisakko on nimittäin vain 40€, kun parkkimaksu olisi paljon enemmän. Ja Helsingin kaupungillehan tuo raha loppujenlopuksi aina menee. Pari kertaa ollaan selvitty sakoittakin :)
niin selviää tääkin, onko helsinki hesa vai ei.
et siis osannut itse vastata, vaikka pystyit määrittelemään, että on juntti sana, ja sitä ei enää käytetä.
sä itse olet juntti ja muuttanut just Hesaa. Hesaa on käytetty niin kauan kun muistan 5 polven Hesalainen
niin selviää tääkin, onko helsinki hesa vai ei.
et siis osannut itse vastata, vaikka pystyit määrittelemään, että on juntti sana, ja sitä ei enää käytetä.
sä itse olet juntti ja muuttanut just Hesaa. Hesaa on käytetty niin kauan kun muistan 5 polven Hesalainen
Maalaiset puhuu hesasta
Kukaan mun sukulainen ei puhu hesasta
t. 5nnen polven stadilainen
Ja ihan maan päälle. Ei ole ikinä auto kadonnut tai sinne murtauduttu.
Kuinka monesta kaupungista Silja Line liikennöi Suomessa? Eiköhän kyseessä ole sii joko Helsinki tai Turku. En ole kuullut että Tampereella olis Siljan terminaali...