Annatteko seksiä miehellenne?
Ja jos annatte, niin kuinka usein ja haluatteko sitä myös itse? Minä annan harvoin, koska nykyään lasten synnyttyä mieleni ei tee seksiä lähes koskaan.
Kun annan miehelleni ns. velvollisuudesta, niin toivon vain, että se olisi hetkessä ohi. Surullista. Kertokaa kokemuksistanne.
Kommentit (11)
koe, että joku antaa ja toinen saa. Meillä se on yhteistä ihanaa ja hyvää ja molemmat sitä haluaa.
Meillä tahti vaihtelee, välillä on hiljasempaa ja välillä sitten heilutellaan peittoa usamman kerran viikossa.
Yhdessä ollaan oltu n.16 vuotta ja meillä on 2 lasta, lasten syntymät ja raskausaika ei oo vaikuttaneet mitenkään meidän seksielämään, tai no raskaana ollessani olen ollut yllättävän himokas.
Seksi on kivaa, pitää vaan välillä keksiä jotain piristäviä uusia juttuja ja sitten välillä pikapano keskellä päivää on ihan poikaa. Välillä kun lapset ei oo kotona niin saa rakastella/rietastella ihan pitkän kaavan mukaan. En vois elää ilman seksiä.
Se vähän riippuu..
Itse olen raskaana ja viimeisiä viikkoja viedään joten tuo seksi ei ole ensimmäisenä minullakaan mielessä kun mahassa toinen pomppii ja jumppaa.
Lähinnä hoidan mieheni käsin tai suulla kertaalleen viikossa.
Mies itse sanoi ettei minun tarvitsisi kun näkee että se on vähän ähertämistä :D
Ottaa itselle siinä mukava asento samalla kun poskeen ottaa niin tässä menee jo tuota aikaa...
Mutta itse kun tästä tykkään niin kyllä mie nyt haluan mieheni tyydyttää edes sen kerran viikossa. Muuten tiedän että hän runkkailee varmaan joka päivä tai joka toinen.
Katsoa sitten uudestaan kun olen jälkitarkastukset käynyt jos sitä sitten alettas hommata taas.. riippuu miten tuo massuasukki antaa meille yhteistä aikaa :)
Ei se mies seksin puutteeseen kuole... Elämässä tulee ajanjaksoja, jolloin seksi jää vähemmälle. Sitten (jos mies on oikea ja kiihottaa naista) se taas lähtee sujumaan.
Se vähän riippuu.. Itse olen raskaana ja viimeisiä viikkoja viedään joten tuo seksi ei ole ensimmäisenä minullakaan mielessä kun mahassa toinen pomppii ja jumppaa. Lähinnä hoidan mieheni käsin tai suulla kertaalleen viikossa. Mies itse sanoi ettei minun tarvitsisi kun näkee että se on vähän ähertämistä :D Ottaa itselle siinä mukava asento samalla kun poskeen ottaa niin tässä menee jo tuota aikaa... Mutta itse kun tästä tykkään niin kyllä mie nyt haluan mieheni tyydyttää edes sen kerran viikossa. Muuten tiedän että hän runkkailee varmaan joka päivä tai joka toinen. Katsoa sitten uudestaan kun olen jälkitarkastukset käynyt jos sitä sitten alettas hommata taas.. riippuu miten tuo massuasukki antaa meille yhteistä aikaa :)
Me harrastamme seksiä, rakastelemme, naimme, panemme...YHDESSÄ.
Ja hoiteli aikaisemminkin, mutta omat halut hiipuneet raskauden loppu vaiheessa eli ei tee vaan mieli.
En palvele miestäni vaikka tämä nyt ehkä näytti siltä, että kyllä ihan haluan miestäni tyydyttää, mutta sitten se että mies minua niin ei vaan haluta.
Minä itse kun pystyn olemaan ilman vaikka miten pitkään. Suhteessa minulle ei ole tärkeintä seksi vaan haluan mieluummin mieheltäni läheisyyttä ja hellyyttä, kun hormonit sekaisin kaiken aikaa ja niin hän antaa sitä minulle :)
Eikö miehesi "hoitele" sinua? Vai "palveletko" vain miestäsi ja tyydytät vain hänen tarpeensa? Ei se mies seksin puutteeseen kuole... Elämässä tulee ajanjaksoja, jolloin seksi jää vähemmälle. Sitten (jos mies on oikea ja kiihottaa naista) se taas lähtee sujumaan.
Se vähän riippuu.. Itse olen raskaana ja viimeisiä viikkoja viedään joten tuo seksi ei ole ensimmäisenä minullakaan mielessä kun mahassa toinen pomppii ja jumppaa. Lähinnä hoidan mieheni käsin tai suulla kertaalleen viikossa. Mies itse sanoi ettei minun tarvitsisi kun näkee että se on vähän ähertämistä :D Ottaa itselle siinä mukava asento samalla kun poskeen ottaa niin tässä menee jo tuota aikaa... Mutta itse kun tästä tykkään niin kyllä mie nyt haluan mieheni tyydyttää edes sen kerran viikossa. Muuten tiedän että hän runkkailee varmaan joka päivä tai joka toinen. Katsoa sitten uudestaan kun olen jälkitarkastukset käynyt jos sitä sitten alettas hommata taas.. riippuu miten tuo massuasukki antaa meille yhteistä aikaa :)
Ei se mies seksin puutteeseen kuole... Elämässä tulee ajanjaksoja, jolloin seksi jää vähemmälle. Sitten (jos mies on oikea ja kiihottaa naista) se taas lähtee sujumaan.
Ja kyllä me hoidellaan toinen toisemme, mutta ei mulle tuota vaivaa tyydyttää vain toinen. Mä en esim. tykkää panna kun mulla on menkat, mutta mä voin ihan hyvin runkata miestä tai ottaa siltä suihin, ei tuota vaivaa teen sen ihan mielelläni.
Ei ehkä, mutta mä kuolen. Ja kyllä me hoidellaan toinen toisemme, mutta ei mulle tuota vaivaa tyydyttää vain toinen. Mä en esim. tykkää panna kun mulla on menkat, mutta mä voin ihan hyvin runkata miestä tai ottaa siltä suihin, ei tuota vaivaa teen sen ihan mielelläni.
Kerran viikossa annan sääliseksiä, ettei mies lähtisi lätkimään. Vaikka kyllä se tälläkin tahdilla siitä eroamisesta jaksaa huomautella :( En vain mitenkään pysty enempää.