Viiksikarvat ylähuulella
ovat oikein upea kaunistus tässä naamavärkissä. Haluaisin niistä kuitenkin eroon. Jatkuva nyppiminen nyppii.
Mistä voi ostaa / voiko ostaa kotikäyttöön soveltuvaa vahaa?
Olen erittäin herkkäihoinen.
Jos olet kokeillut sähköistä karvanpoistoa kosmetologilla, olen kiinnostunut kuulemaan auttoiko.
Kiitos vinkeistä.
Kommentit (9)
Olin jossain laserhoidossa (en muista minkä niminen hoito) lääkärillä noin 10 vuotta sitten. Teho ei erityisen hyvä. En usko ainakaan kosmetologien hoitoihin. Kypsää on nyppiminen...
Herkkä ihi punoittaa aikalailla käytön jälkeen, mutta illalla jos tekee, on punoitus poissa aamulla.
luotettavalta siis tuo laserhoito.
Mulla ei Veetiä (siis vaahtoa) voi ainakaan jalkoihin käyttää ollenkaan, kauhea kutina ja ihottuma. On liian voimakasta / olen allerginen jollekin ainesosalle?
Edelleen kiinnostunut jos joku tietää jonkun muun vahan?
vahaliuskat toimimaan? Itse kokeilin joskus, niin karvat eivät kyllä irroneet. Sen sijaan kauhea tahma jäi ylähuuleen eikä meinannut irrota millään. Siis näistä kylmävahaliuskoista.
sit tiukasti paikallan ja NOPEESTI (auts) vastakarvaan irti. Jos yhtään arastelee sitä kiskasuvaihetta niin ei lähe.
Se tahma irtoaa helposti paketista löytyvällä öljypyyhkeellä.
sitä ei saa liikaa lämmittää käsien välissä, eikä antaa olla naamassa paria sekuntia kauempaa, ettei se vaha sula.
1-2krt kuukaudessa näin ja enimmät nypin kyllä sitten väliaikana.
sokerointitöhnällä. Ei varmaan eroa hirveästi noista vahoista.
olen ostanut ison vahaliuskan. siitä on helppo leikata saksilla ohut suikale 'viiksikarvoja' varten. Tämä taas ei saa olla liian lämmin, koska muuten tahmaa vaan paikat....
Niitä pieniä mitkä on ihan naamakarvoille tarkotettu. Kirpasee, mutta ei liikaa.