Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaippa paras jos falskaa lahkeista?

Vierailija
15.01.2010 |

3vk ikäisellä on nyt kokeiltu lähes kaikkia markettivaippoja ja myöskin useampaa kestovaippaa. Ongelmana on se että niin kertakäyttöiset kuin kestotkin falskaavat lahkeista, eli jalat ovat kaposemmat :/

Villavaippahousuja on käytetty apuna, mutta niidenkin pitää kuivua joskus ja ongelmana on myös se, että alla olevan vaipan falskatessa villiksetkin on usein ihan maitokakassa, jota on joka vaipassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsot kertiksistä, että ne reunoilla olevat"suojat" on kunnolla, jalan ympärillä, vaikea selittää.

Pyydä neuvolasta apua, näyttävät miten vaippa laitetaan.

Vierailija
2/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertisvaipoista toimi parhaiten Pampers nykyään saatavilla olevista merkeistä (esikoisella ihan loistava oli Huggies, mutta sitä ei enää saa mistään...) Koko mahdollisimman iso, koska liian pienessä imukykykin loppuu kesken. Teipit mä viritin ihan sen reunuksen alareunaan, että lahkeensuu oli mahdollisimman napakka.

Kestovaipoissa uutuuttaan hohtavat vaipat eivät mun kokemuksen mukaan pääsääntöisesti toimi ikinä. Rimppakintulle mä sain parhaiten viriteltyä nauhavaipan ja tarpeeks kunnolla imeviä (monenmontakertaa pestyjä!) imuja sisään ja villikset päälle niin johan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini kokoa joka 4-6kg tai joissain merkeissä 3-6kg.

Imsevimseissä pienin koko, samoin pari pientä kokoa olevaa AIO-vaippaa.

Vaipanlaitosta: joo osaan kyllä laittaa vauvalle vaipan, ei ole ensimmäinen lapsi. Ei vaan istu.

ap

Ja katsot kertiksistä, että ne reunoilla olevat"suojat" on kunnolla, jalan ympärillä, vaikea selittää.

Pyydä neuvolasta apua, näyttävät miten vaippa laitetaan.

Vierailija
4/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini kokoa joka 4-6kg tai joissain merkeissä 3-6kg.

Imsevimseissä pienin koko, samoin pari pientä kokoa olevaa AIO-vaippaa.

Vaipanlaitosta: joo osaan kyllä laittaa vauvalle vaipan, ei ole ensimmäinen lapsi. Ei vaan istu.

ap

kokeilet isompaa kokoa!

Tai sitten jonkun muun mallista kestovaippaa. Mä en oo saanut noita AIO-vaippoja meidän lapsista kenellekään istumaan...

Vierailija
5/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kestovaippoja.BumGenius3.0 yhdenkoonvaippoja en ole saanut falskaamaan, ainakaan vielä.

JA TIEDÄN että jatkuva vaatteidenvaihto on kypsää hommaa.

Vierailija
6/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin toimii paremmin. Hassua, kun vauva on juuri ja juuri sen 5kg ja 5-8kg vaippa istuu paremmin kuin 4-6kg.

Vaihdettiin myös kestovaipat jo isompikokoisempiin ja sama juttu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi