Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisin lottovoiton, muuttaisin miehestä eroon

Vierailija
14.01.2010 |

Jos mulla ois vara ostaa oma talo yksinäni, muuttaisin saman tien. Ei tarvis enää siivota muuta kuin omat sotkunsa ja sais mies vastaavasti hoitaa omansa haluamallaan tavalla. Olen kyllästynyt siihen, että olen ainoa joka pyykkää, tiskaa, siivoaa, järjestää. Voisin kyllä seurustella miehen kanssa, mutta samassa taloudessa en haluaisi enää asua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotitöihin, mutta nyt jo sujuu. Vaatii tiukkaa, määrätietoista mutta vaivihkaista koulutusta.

Aloin esim. tekemään simppeleitä ns. miesten töitä eli rasvailemaan saranoita, pitämään autoa siistinä, kolaamaan lunta. Sitten vaan tyynesti, ilman nalkuttamista totesin, että teen tässä talossa kaiken.

Toimeenpanovalta on parasta valtaa; ala imuroimaan, kun mies katsoo telkkaria. Kolua kun on puhelimessa. Tuuleta, pöllyytä hyöri, kunnes miestä alkaa häiritä.

Jos sanallakaan uskaltaa huomauttaa, että esim. imurointi häiritsee, niin kysyt vaan tyynesti, että milloin aikoo imuroida. Ja sänkyyn ei ole tulemista, ennen kun on siistiä.

Vierailija
2/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odottaisin kyllä siivottua kotia, sekä lämmintä ateriaa työpäivän päätteeksi. Sen lisäksi suihinottoa ja kaveriksi sohvalle. Näin meillä. Eriasia on sitten kun olen töissä. Silloin molemmat osallistuu kotitöihin.

Aito sovinisti-nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella etten voittanut lotossa eli en ostanut taloa.

Mutta muutin rivariin, eikä enää tarvitse siivota kuin omat+lasten sotkut. (Nyt saan asumistukea ja yh-korotuksen+pienen elatusmaksun, joten tuloni nousivat entiseen verrattuna useita satoja euroja -sehän on pieni lottovoitto sekin...)

Enää en suostuisi lastenhoitaja-kodinkoneeksi 300,- -verot palkalla =kodinhoidontuki...

Vierailija
4/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella etten voittanut lotossa eli en ostanut taloa.

Mutta muutin rivariin, eikä enää tarvitse siivota kuin omat+lasten sotkut. (Nyt saan asumistukea ja yh-korotuksen+pienen elatusmaksun, joten tuloni nousivat entiseen verrattuna useita satoja euroja -sehän on pieni lottovoitto sekin...)

Enää en suostuisi lastenhoitaja-kodinkoneeksi 300,- -verot palkalla =kodinhoidontuki...

Mistä te löydätte noita huonoja miehiä. Kannattaa valita alistuva mies.

Vierailija
5/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen aviomies. Minuakin kiinnostaa mistä te noita juntteja löydätte?

Vierailija
6/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen aviomies. Minuakin kiinnostaa mistä te noita juntteja löydätte?

Kun ei se mikään juntti alunperin ollut. Yliopistossa tavattiin ja kaikki meni oikein tasa-arvoisesti siihen asti, kun jäin äitiyslomalle. Sen aikana kaikki kotityöt jäivät vähitellen minulle, eikä tilanne ole sen jälkeen palautunut ennalleen.

Kumma juttu, kun yksinään asuessaan miehellä oli mieheksi yllättävän viihtyisä ja siisti asunto. Ei koskaan mitään kalsareita pitkin lattioita tai tiskiröykkiöitä. Se on alkanut harrastaa niitä vasta noin neljän viime vuoden aikana.

Minä en pese sen pyykkejä, en vie likavaatteita pyykkikoriin, en vie sen astioita tiskikoneeseen, en keräile miehen rojuja paikalleen. Mutta eipä vie mieskään. Eilen se ihmetteli, missä kaikki sen sukat on. En sanonut mitään, tiedän että puolet niistä on sen sängyn alla olevassa likapyykkiläjässä ja puolet pyykkikorissa. Mutta mies on täysin menettänyt kykynsä havaita tällaiset asiat. Se pyykkiläjä sängyn alla on ollut jo monta kuukautta, edes jouluksi kun tuli vieraita, se ei hoksannut sitä raivata.

-ap

Vierailija
7/13 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sais mitä vaan. en tarvinnut lottovoittoa kun muutin miehestä eroon.

Vierailija
8/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle myös uusi BMW

ja ostaisin metsääääääää

ja ostaisin molemille lapsille parvekkeelliset kaksiot ja laittaisin ne vuokralle:::)

Vierailija
9/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odottaisin kyllä siivottua kotia, sekä lämmintä ateriaa työpäivän päätteeksi.

Sen lisäksi suihinottoa ja kaveriksi sohvalle.

Näin meillä. Eriasia on sitten kun olen töissä. Silloin molemmat osallistuu kotitöihin.

Vierailija
10/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi teen kotityöt. Ja tottakai kaupanpäällisiksi multa odotetaan seksiä.

Tsemppiä vaan teille, jotka kuvittelette että työnjako palautuu ennalleen, kun molemmat jälleen töissä. Hah hah.

-ap

Vierailija
11/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnjako :) Mies tykkää auttaa minua kotitöissä. Eikä tarvitse edes komentaa :) Teen kyllä kotona ollessa suurimman osan, mutta illalla mies sitten auttaa. Ei vain osaa olla tekemättä mitään :)

Itse maksaisin lottovoitolla velkoja pois, rakennuttaisin yläkerran yms :) Ja uusi auto. Vanha tuo entinenkään ei ole mutta :)

Vierailija
12/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kanssa. Tuloni ovat suuremmat kuin jos mieheni kävisi töissä. Eikä miestä työnteko kiinnosta hän on mieluummin vauvan kanssa. Minä luon uraa.

Hän siivoo kotona ja ruokakin odotta valmiina. Vauva on tyytyväinen :) Ennen töihinlähtöä hän herää aikaisemmin kuin minä ja tekee aamupalan minulle. Sitten jatkaa unia vauvan kanssa.

Tavallaan toivoisin että hän lähtisi töihin niin olisi suuremmat tulot. Toisaalta sitten kukaan ei siivoisi tai kävisi kaupassa. Minä en nimittäin siivoa tai käy kaupassa. Enkä laita ruokaa (en osaa)Vihaan kodinhoitoa.

Seksiä annan kun tekee mieli. Hän ei seksistä päätä taloudessamme.

Vierailija
13/13 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kolmisen kuukautta siivoamatta. Kuukauden jälkeen mies alkoi todeta "pitäis siivota", mutta ei se koskaan imuriin tarttunut.

Kyllä mä tosta miehestä tykkään, mutta en jaksais tätä asumista. Mihin mä miestä lopulta asumisessa edes tarvin? Remonttihommissa se on tietysti kätevä olemassa, mutta jos saisin sen lottovoiton, voisin ostaa tarvitsemani remonttipalvelut. Remppaa on sitä paitsi noin kerran kahdessa vuodessa, kotitöitä päivittäin. Olisi myös mielenkiintoista nähdä, havahtuisko se koskaan siihen, että minä teinkin aika paljon enemmän kuin hän itse. Ehkä ei. Se varmaan palkkais siivoojan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan