Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksiä...mutta miten?

Vierailija
14.01.2010 |

Minua kovasti kiinostaisi anaaliseksi, miten te käytännössä sen teette?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ihan samanlaisesti kun normaaliyhdyntäkin eli penis vaan peppuun mutta käytämme liukkaria ja mieheni työntää peniksensä sisälle hitaasti ensimmäisillä työnnöillä ja siitä sit vauhtiin ei sen kummempaa....

Vierailija
2/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille sopii ja toisille ei... itse en pidä siitä yhtään, tuntuu kun olisi kamala kakkahätä :D mutta siis jokainen tehkööt mistä nauttii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hylätä juttua sen takia. Sinäkin varmaan saisit siitä vähintään yhtä hyvät orkut kuin pimppiseksistä...

toisille sopii ja toisille ei... itse en pidä siitä yhtään, tuntuu kun olisi kamala kakkahätä :D mutta siis jokainen tehkööt mistä nauttii!

Vierailija
4/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..panoista, ei se viemärin rassaus ole yhtään mitään. Survoa nyt suolessa, on joillakin tosi huvit...

Vierailija
5/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei saa siitä nautintoa. MOnet muut saavat. Puhu vain omasta puolestasi. Varmaan nait vain pimeässä peiton alla ja lähetyssaarnaajassa.

..panoista, ei se viemärin rassaus ole yhtään mitään. Survoa nyt suolessa, on joillakin tosi huvit...

Vierailija
6/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä peppupanossa on niin upeaa, että sitä pitää väen vängällä harrastaa ja harjoitella oikein, vaikka se ei tunnu mukavalta?

Vierailija
7/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu hyvältä. Vaimonikin sanoi suhteemme alussa, kun oli 17-vuotias, että on yksi asia mitä hän ei suostu tekemään, ottamaan suihin. Nyt suihinotto saa hänet todella märäksi ja haluaa antaa sitä todella innokkaasti.

Eli tämä on asennekysymys. Suuta voi käyttää toki vain syömiseen ja peppua vain kakkaamiseen, jos on itse niin estoinen. Korostan, että myös naiset saavat peppuseksissä orgasmeja.

Mikä siinä peppupanossa on niin upeaa, että sitä pitää väen vängällä harrastaa ja harjoitella oikein, vaikka se ei tunnu mukavalta?

Vierailija
8/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihan uteliaisuudesta. Mieheni, yllätys yllätys, haluaisi tätä huvia harrastaa, ja ollaan kyllä kokeiltu, useitakin kertoja. Siitä vaan ei tule mitään, joka kerta sattuu huolimatta asennosta, liukkarista, ja vaikka miten yrittäisin rentoutua. No, myönnetään, että jännitän sitä jo valmiiksi, eikä rentoutuminen onnistu, mutta miten ihmeessä sitä pitäisi olla jännittämättä, kun se oikeasti sattuu? En todellakaan voi kuvitellakaan, että voisin joskus saada peppuseksistä orgasmin, lähinnä taistelen että pysyn edes tajuissani kivun takia...

Ensimmäisestä kokeilukerrasta on kohta 5 vuotta, ja kyllä sitä on aina muutaman kuukauden välein kokeiltu, paitsi raskausaikoina en suostunut, koska pelkäsin sitä kipua. Toistaiseksi olen suostunut yrittämään, kun mieheni sitä niin haluaa, ja hän myös vannoo joka kerta, että vaikka nyt (taas kerran) sattuikin, niin kyllä se siitä kun tarpeeksi kauan on harjoiteltu. Mulla vaan alkaa jo usko hiipua, ja olen miehellekin jo sanonut, ettei sellaista päivää taida tulla, ettei se sattuisi, saati sellaista, että voisin peppuseksistä nauttia. No, mies sanoo edelleen, että kyllä tulee. Milloin?

Vierailija
9/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika epätoivoinen. Tuntuu, että kyllä sen pitäisi jo sujua, jos olisi sujuakseen, ja koska niin monet naiset ilmeisesti tästä lajista kovasti tykkäävät ja nauttivat ja saavat niitä multiorgasmejakin, alkaa vähitellen tuntua, että mun täytyy olla jotenkin epänormaali, kun peppuseksi ei vaan onnistu.

Vierailija
10/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika epätoivoinen. Tuntuu, että kyllä sen pitäisi jo sujua, jos olisi sujuakseen, ja koska niin monet naiset ilmeisesti tästä lajista kovasti tykkäävät ja nauttivat ja saavat niitä multiorgasmejakin, alkaa vähitellen tuntua, että mun täytyy olla jotenkin epänormaali, kun peppuseksi ei vaan onnistu.

Varmaan löytyy myös ihmisiä, jotka eivät nauti "tavan" seksistä. Kaikki ei ole kaikille tarkoitettu. Ei kannata yleistää.

Vierailija
11/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kokeile enää.

M34

Vierailija
12/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta että itsellä tuntuu vieläkin epämiellyttävältä ja siltä just että kakka tulisi ja vielä ku ukko joskus lauennu sinne niin onpa kiva pöntöllä pierrä :DDDD

Tämän takia en hänelle ole pyllyäni antanutkaan enää vuoteen ainakaan ja hyvä niin

Tuolta se voi tuntua aluksi. Ei kannata hylätä juttua sen takia. Sinäkin varmaan saisit siitä vähintään yhtä hyvät orkut kuin pimppiseksistä...

Vierailija
13/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitään herkkua ole. Rassata nyt toisen peräreikää...Ajatelkaas...."mä rakastan sua, annatko mulle persettä, oi annatko", voihan nenä, en muuta sano.

Vierailija
14/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy myös ihmisiä, jotka eivät nauti "tavan" seksistä. Kaikki ei ole kaikille tarkoitettu. Ei kannata yleistää.

ettei pitäisi tykätä, vaan haluaisin tietää, voiko siitä oppia tykkäämään. Mieheni mukaan niin tapahtuu varmasti jonakin päivänä, mutta mulla ei oikein usko riitä siihen. Toisaalta, koska mieheni siitä tykkää, haluaisin minäkin siitä tykätä.

- 7 -

Vierailija
15/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, kyllä siitä voi oppia pitämään....

Minä nimittäin olen niitä ihmisiä joka vannomalla vannoi ettei IKINÄ, koskaan never ever mun perseeseen työnnetä mitään.

Sitten mieheni piiiitkän "suostuttelun" jälkeen sai minut houkuteltua kokeilemaan. Tämä "suostuttelu" oli peppuseksistä jutustelua ja kiusoittelua seksin yhteydessä. Pepun hellimistä ja hyväilyä ja siis samalla kuin ohimennen sieltä reiältä jne. Ja mieheni kyllä todellakin tiesi mistä naruista vetää kun lähti tähän suostutteluun tuollaisella kiusoittelu- ja hellimistyylillä, hyvältähän se tuntui ja hän ei missään vaiheessa saanut oloani tuntumaan siltä että painostaisi asiaan. Aina hyväillessään peppuani mentiin täysin minun ehdoillani ja jos hiukankin kielsin niin lopetti heti. Ja jossain vaiheessa se sormi alkoi kiihottaa sielläkin ja tuntua siltä etttä voisi vaikka sisempäänkin laittaa. Tätä jatkui oikeasti varmaan puolitoista vuotta!!!!!! Minulla tuossa asiassa melko kärsivällinen (tai päättäväinen mies).

Sitten vaan kerran halusin kokeilla sitä. Tehtiin se niin että oltiin ensin pantu "tavallisesti" ja sitten siitä kun uudelleen innostuttiin oltiin lusikka-asennossa kyljellään ja siitä lämmitettiin ja rentoutettiin peppua samalla ja sitten sellaisella hieman puolikuntoisella kalulla v a r o v a s t i sisään. JUMALAUTA! Tämä nainen jäi koukkuun heti. Ei se eka kerta mikään jumalainen kokemus ollut mutta tuntui todella hyvältä ja innostuin ihan kamalasti aiheesta ja siitä se sitten lähti. Harrastellaan melko säännöllisesti peppuseksiä (siis ei joka kerta mutta useamman kerran kuussa tms.) ja kyllä, todellakin, saan ihan hurjia orkkuja siitä.

Kerrottakoon vielä, että oltiin oltu varmaan kymmenen vuotta jo yhdessä kun kokeiltiin ja sitä herkkua on nyt 6 vuotta harrasteltu muun kivan seksihurjastelun ohessa.

Ilman muuta kannattaa kokeilla ja yrittää, mutta EHDOTTOMASTI pitää olla ensi kiihottunut muuten!! Siis pippaan kohdistuneena kiihottuntu ja kuumana ja siinä ohimennen se pepun hyväily kiusoitellen ja taas hetkeksi unohtaa koko peppu jne. Sitten kun/jos alkaa tykkäämään aiheesta myöhemmin niin ihan pelkkä peppuseksikin on joskus tosi mahtavaa ja kiihottuu jo siitä.

Seiskalle: jos haluat edelleen yrittää, kokeile tällä tyylillä, jos sopisi sinulle, mutta miehesikin pitäisi mennä tällä tyyliilä. Näytä tämä miehellesi jos voit. ja sekin vielä, ettei kaiki sovi kaikille ja mitään ei ole pakko. Mutta ymmärrän kyllä että miehesi takia olet halunnut yrittää, niin minäkin aluksi tein ja nykyään jopa vaadin saada peppuun useammin kuin tuo ukkoparkani. Ei tiennyt hän mihin joutui........

Vierailija
16/23 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mahtaako sulla olla ruostetta pikkareissa. Sellainen pystyviiva ?? heh heh

Vierailija
17/23 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun peräsuolessa on ripulikakkaa? Etkö tiedä mitä varten on sulkijalihas?

..mahtaako sulla olla ruostetta pikkareissa. Sellainen pystyviiva ?? heh heh

Vierailija
18/23 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihas pidä yhtään mitään. Kerran hoonattu ja se vuotaa....jatkuvasti...heh heh heee

Vierailija
19/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paskasta hommaa se on? Ajattelin vaan jos emännällä on jööti suoles vastas. Onko temmi ruskea kun vetää ulos?

Omasta mielestäni aika etovaa hommaa, jos ei huuhtele suolta ensin. Kokemuksena on peräreijän kutittelu ja sen jälkeen sormi reikään ja hirveä järkytys kun vastssa oli kikkare... Meni kyllä halut peppuseksiin heti.

Vierailija
20/23 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siellä on ..... ruostetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan