Hyi ku pinnallinen ja tyhjänpäivänen sarja tuo M & E.
treeniä, jumppaa, harkkaa, botoxii, ultraa, esiintymisasuja, ensi-iltaa huhuhahhei... juu sitähän se todellisuus on... ei kuule vois pätkääkään kiinostaa. ois kerranki ollu kiva nähdä oikeeta realitya noista.
Kommentit (41)
valmiiksi naurettuja Amerikkalaisia sarjoja.
Mutta mun elämä "tylsää" kotiäidin arkea tällä hetkellä, niin pienet ja halvat huvit.
Mulle ainakin tulee parempi olo itsestäni ja siksi katson. Samaa tarkoitusta palvelee "olet mitä syöt/suurimmat pudottajat" On sen jälkeen hoikka olo. Samoin Martinan jälkeen minusta tunnen itseni paremmaksi ihmiseksi.
Ei mut tsemppiä vaan niiden vanhemmuuteen. Jos tuntuuu ettei vanhemmat ole ihan sopivia vanhemmuuteen niin ei se haukkumalla ainakaan parane. Eiköhän siperia opeta (ainakin vähän)
raskauden varjolla kiukuttelevat miehelleen. Mä en ois kehdannut kiukutella, mutta en mä olekaan niin törkeä käytökseltäni.
Ei mut tsemppiä vaan niiden vanhemmuuteen. Jos tuntuuu ettei vanhemmat ole ihan sopivia vanhemmuuteen niin ei se haukkumalla ainakaan parane. Eiköhän siperia opeta (ainakin vähän)
Tsemppiä lähettelisin kaikille päihteiden väärinkäyttäjille ja/tai väkivaltaisille ja/tai masentuneille vanhemmille ja heidän lapsilleen.
raskauden varjolla kiukuttelevat miehelleen. Mä en ois kehdannut kiukutella, mutta en mä olekaan niin törkeä käytökseltäni.
Raskaana ollessa olin hyvinkin lempeä;)
tuo joka kehui loistavaksi ohjelmaksi lienee martinaa itse... kuka muu jaksaa oikeesti kattoo tota, kun päähenkilö ite. aika tylsä suorastaaa, mut ehkä se on van näillä puitteilla ja tuola kaavalla&formaatilla tylsä. joku muu ois saanu martinasta ja eskosta enemmän irti, ehkä.
Mutta tykkäsin ohjelmasta :)
kannalta, että nauratti kovastikin Martinan kiukkuisuus ja Eskon rauhallisuus.
Kiroilua liikaa, mutta sitä oli kotonanikin lapsuudessa jatkuvasti ja siitä huolimatta en itse kiroile.
Mä inhosin ennen Martinaa pidin sitä aivottomana, tusinatuotteena kuten muutkin missit ja mallit, hiljainen hissukka.
BB:ssä tykästyin, sanoo asiat suoraaan ja pitää itsestään tosiaan huolta, sielläkin ikävöi terveellistä ruokaa ja treenas.
Yleensä pidän turhimmasta turhimpana kaikkee silareita ja botokseja mut noille se jotenkin sopii.
Esko on tosi suloinen, osaa ottaa Martinan kitinät just oikeella asenteella ja selvästi rakastavat toisiaan.
Olisin ollut ihan varma et Martina menis sektioon ja antaisi äm-korviketta, yllätys oli suuri kun synnytti ja imetti (tosin vaan 2 kk) seiskan tietojen mukaan...
Ohjelma on hyvä, tunnen yhden samankaltaisen parin, aina sanaharkkaa mut se on heidän tapansa osoittaa kiintymystä.
Uskon et he ovat 100x paremmat vanhemmat kun jotkut Nummelassa asuvat Nikopetterin curling vanhemmat.
Sydämestäni toivon et liitto kestää lapsiperheen arjen, toisaalta eilen tuli semmoinen olo et miten vauva sopii tohon arkeen jossa kukutaan baarissä yömyöhäään...
valmiiksi naurettuja Amerikkalaisia sarjoja. Mutta mun elämä "tylsää" kotiäidin arkea tällä hetkellä, niin pienet ja halvat huvit.
Juuri näin! samalla linjalla minäkin. Ei pidä ottaa liian vakavasti, sarja on hauskaa viihdettä.
kun keski-ikäinen töröhuuli kiroilee kuin rekkamies? Semmostahan näkee tuolla juotoloissakin ihan ilmaseksi!
Martinalta ja Eskolta hyvä veto toi ohjelma, koska saavat puhetta aikaiseksi. Ja sitä kautta ihmiset kiinnostuu ja ostaa lisää tietoa (esim. lehdet). Ansaan mentiin. Eli hyvä heille kun osaavat ärsyttää ja etsiä markkinointikeinoja omalle tavalleen tehdä rahaa.
kun keski-ikäinen töröhuuli kiroilee kuin rekkamies? Semmostahan näkee tuolla juotoloissakin ihan ilmaseksi!
Tyhjänpäiväinen, mutta ihan hauska taustaohjelma kun pörrää netissä. Ei mitään väliä onko feikkiä vai ei. Paras oli kun M sanoi jotain tyyliin "miten sä oikein puhut mulle" ja E vastasi "mähän vain kysyin, et mihin ajetaan". Kuvastaa niin niitä fiiliksiä kun oli raskaana. Mieheni olisi pitänyt nähdä tämä.
27v keski-ikäinen?
on paljon nätimpi ilman töröä... miks helvetis se laitto sen. näyttää vanhemmaltakin vielä ja just kumiselta. enivei, myös ohjelma yhtä kuminen, vaikka varmaan katon sen synnytysosan, mut muita en jaksa, ku ei kiinnosta tuollaienn elämäntapa.
eka jaksossa oli sentään ultraa jne ja pienet kyyneleet ja ne oli ihan kiva nähdä, mut muu ohjelmassa tullut ei ole ainakaan mua kiinnostanut.
Et kun on SYNNYTTÄNYT siis alakautta ja imettänyt on paljon parempi ja hyväksyttävämpi ihmisenä ja äitinä!!! Hallelujaa!
Eskóllakin käämit siellä "festareilla" kun huusi Martinalle jotain "mitä vittua sä vaahtoot tms".
Mä oisin varmaan jättäny ukkoni jos noin sanos raskaana olevalle vaimolleen ja vielä muiden kuullen!
tarvitaan, jotta tähäänkin keskusteluun osaa ottaneet perusmammat voisivat tuntea itsensä fiksummiksi, paremmiksi ja normaalimmiksi.