Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi ku pinnallinen ja tyhjänpäivänen sarja tuo M & E.

Vierailija
14.01.2010 |

treeniä, jumppaa, harkkaa, botoxii, ultraa, esiintymisasuja, ensi-iltaa huhuhahhei... juu sitähän se todellisuus on... ei kuule vois pätkääkään kiinostaa. ois kerranki ollu kiva nähdä oikeeta realitya noista.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotemainonnan takia se pariskunta käy meikkaajalla, ottamassa botoxia, kiinteistönvälitystoimistossa jne.! Vai oletteko huomanneet jonkun paikan, jossa käyvät ja jonka nimeä ei ole kuvattu ja mainittu?

Sarja etenee firmasta toiseen ja aina nimi tai tuote mainitaan. Siinä koko juoni. Mitä muuta siitä voi seurata kuin tyhjänpäiväinen ohjelma!

Terv. free-toimittaja

Vierailija
22/41 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskóllakin käämit siellä "festareilla" kun huusi Martinalle jotain "mitä vittua sä vaahtoot tms". Mä oisin varmaan jättäny ukkoni jos noin sanos raskaana olevalle vaimolleen ja vielä muiden kuullen!

o onpa hyvä et väliin palo hältäi käämit... se on sallittua ja suvaittavaakin ettei aka ihan pääse hyppiin silmille.. martinahan itse huusi eskolle ensin että missä vitussa olet jne. niin siihen se esko sanoi vaahtoamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväinen, mutta ihan hauska taustaohjelma kun pörrää netissä. Ei mitään väliä onko feikkiä vai ei. Paras oli kun M sanoi jotain tyyliin "miten sä oikein puhut mulle" ja E vastasi "mähän vain kysyin, et mihin ajetaan". Kuvastaa niin niitä fiiliksiä kun oli raskaana. Mieheni olisi pitänyt nähdä tämä.

Vierailija
24/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treeniä, jumppaa, harkkaa, botoxii, ultraa, esiintymisasuja, ensi-iltaa huhuhahhei... juu sitähän se todellisuus on... ei kuule vois pätkääkään kiinostaa. ois kerranki ollu kiva nähdä oikeeta realitya noista.

Vierailija
25/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten sanois.

Mitä odotit?

Vierailija
26/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi katsoa jos ei tykkää.

Vierailija
27/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku huomasin ohjelman tason ja kiinnostavuuden, joka oli 0...

oli tuos taustalla ja ihmettelin et mitä tuo kauhea nalkutus on... no martinaha se ja sit kohta oli eskol botoxitki, kui pinnallista paskaa.

mulle riitti tuo taustaroska... nähty on. sitä paitsi tuskin tuo martinan nalkutus johtuu raskaudesta, on meinaan aina ollu tommonen, mitä oon nähny ja kuullu.

Vierailija
28/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenkiinnosta ja siihen se sitten loppui. Enää ei tarvitse kyseistä ohjelmaa katsoa.

Vierailija
29/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenkiinnosta ja siihen se sitten loppui. Enää ei tarvitse kyseistä ohjelmaa katsoa.

Vierailija
30/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sponsorit maksaa varmaan kaikki, meikit, botoksit, treinerit yms...

Vierailija
31/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään. Mun mielestä Martina on ihan mahtava. Ja ihmisten arki on erilaista. Noi tekee julkista työtä, joten toi on niitten arkea eikä siinä oo mitään vikaa.

Noi kiukuttelut tulee otettua huumorilla kun itsekin aika kiukkupussi nyt raskausaikana. Ihanan rauhallisesti Esko osaa ottaa ne ;)

Vierailija
32/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään. Mun mielestä Martina on ihan mahtava. Ja ihmisten arki on erilaista. Noi tekee julkista työtä, joten toi on niitten arkea eikä siinä oo mitään vikaa.

Noi kiukuttelut tulee otettua huumorilla kun itsekin aika kiukkupussi nyt raskausaikana. Ihanan rauhallisesti Esko osaa ottaa ne ;)

Vierailija
33/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiryhmän vetämiseen/tanssiryhmässä tanssimiseen yleensä kuuluu kunnosta huolta pitämistä, ulkonäön on oltava kunnossa, samoin esiintymisasujen.

Olisiko asenteesi sama, jos esitettäis esim. Players-tanssiryhmän arkea??

Vierailija
34/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallisia ihmisiä

Vierailija
35/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallisia ihmisiä

Vierailija
36/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen hehkutettu ohjelma pitää tsekata että tietää mitä mieltä on ja aito oikea sekä melko diplomaattinen mielipiteeni on että: en jaksa katsoa, kun ei ole aitoja tunteita mukana..

paitsi naisen vaikea luonne paistaa läpi tai suorastaan tunkee läpi, kun eihän tuossa muuta olekaan, nöyrä ja kaikenantava mies ja vaativa ja vaikea nainen, jotka ovat himppasen julkisuudenkipeitä ja rahanahneita.

Vierailija
37/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin kerrankin, eihän niistä ennen ole sarjaa tehty. Tietenkin ohjelma on pinnallinen, mitä odotit heidän työnsä ja muun julkisuuden puolesta? Viihdettä jota voi katsoa tai olla katsomatta.

Vierailija
38/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo joka kehui loistavaksi ohjelmaksi lienee martinaa itse... kuka muu jaksaa oikeesti kattoo tota, kun päähenkilö ite. aika tylsä suorastaaa, mut ehkä se on van näillä puitteilla ja tuola kaavalla&formaatilla tylsä. joku muu ois saanu martinasta ja eskosta enemmän irti, ehkä.

Vierailija
39/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

players tanssiryhmän ari, niin en ois ees kattonu yhtkään jaksoa. täst toki pinnat martinalle ja eskolle, että yhen jakson saivat mut katsomaan.

Vierailija
40/41 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava ohjelma:)